Welkom op Buitenzorg!Op zaterdag 26 maart 2016 gaat HIT Baarn van start. Meer dan 400 deelnemers zullen er dit weekend op het terrein van Scoutcentrum Buitenzorg verschijnen, om er samen een fantastisch HIT-jaar van te maken.

Opening

Bijna alle HIT-onderdelen zullen op zaterdag met hun hike starten vanaf Scoutcentrum Buitenzorg. Als iedereen op het terrein is aangekomen, starten we om 10:30 met de gezamelijke officiele opening van HIT Baarn. En daarna zullen de deelnemers uitzwermen over de prachtige omgeving waar Baarn zo bekend om is.

Scoutshop

De Scoutshop van Scoutcentrum Buitenzorg is dit HIT-weekend extra vaak geopend; niet alleen op zaterdagmiddag van 13:00-16:00 staan de deuren voor je open, maar je kunt zaterdagochtend tussen 9:15 en 10:15 ook al even binnenlopen. Handig als je je slaapzak vergeten bent, of gewoon een coole Scouting Original-hoody wilt kopen; de nieuwe kleuren zijn trouwens ook binnen! Maandagmiddag kun je er terecht tussen 14:00 en 16:00.

Stuur een kaartje naar huis!

Vergeet je tijdens de HIT niet om een kaartje naar huis te sturen? Op ons terrein hangt de hele HIT een levensgrote ansichtkaart, waar jij jezelf mee op de foto kunt zetten, en je een selfie kunt sturen naar je ouders, je vriend(inn)en of je hamster!

Stuur je ook meteen een kaartje naar ons, via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Dat vinden we namelijk leuk! Enneh.... onder de inzenders verloten we na afloop van de HIT ook nog een Scouting Original weekendtas, met daarin onder andere een handig hoofdlampje, een coinstash, een 100% scoutshirt en een HIT-mok. Je vindt onze supercoole ansichtkaart aan de achterkant van de plattegrond van het kampterrein, net voorbij het kabouterhuis. We zijn erg benieuwd naar jullie inzendingen!

HIT voor thuisblijvers

Wil je dit weekend volgen wat alle deelnemers allemaal beleven? Het HIT-nieuwsteam is actief op twitter en facebook, en elke dag publiceert de redactie een nieuwe editie van het HIT Nieuwsblad, dat op het terrein van Buitenzorg Baarn te lezen is. Vanaf enkele dagen na afloop van de HIT zullen alle edities gebundeld hier op de HIT-website terug te lezen zijn.