X- X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Baarn | Datum: 15 april t/m 17 april | Leeftijd: 15 t/m 18 jaar | Groep: 1 - 5 pers. | Prijs: € 45

CSI: Crime Scout Investigation

Gezocht: talentvolle rechercheurs met scoutingervaring voor de afdeling moordzaken

Kijk je vaak misdaadseries? Of zou je graag een keer zelf, met je eigen rechercheteam van drie tot vijf personen*, een moordzaak willen oplossen? Dan is deze HIT echt iets voor jou!

Eén slachtoffer, zeven verdachten. Er leeft een moordenaar in ons midden en die is niet van plan zich snel bekend te maken. Wie spreekt de waarheid en wie liegt er, of hebben alle verdachten misschien wel iets te verbergen?

Om deze moordzaak op te lossen moet je niet alleen goed de leugens van de waarheid kunnen onderscheiden, maar moet het ook goed zitten met je Scoutingtechnieken. Kruip in de huid van de dader en volg zijn of haar spoor in een spannende hike. Speel vette spellen met en tegen elkaar en verzamel waardevolle punten die je in kunt zetten voor hints of verhoortijd. Ook verzamel je sporen op een manier zoals echte rechercheurs dat doen en krijg je recherchetraining.

Kun jij aan het eind van dit spannende weekend het werkelijke verhaal achter de moord vertellen en de juiste persoon aanhouden voor de moord?

* Je kunt je ook alleen of met z'n tweeën voor dit HIT-onderdeel inschrijven. Dan word je tijdens de HIT met andere deelnemers tot een rechercheteam van drie tot vijf personen samengevoegd.

X-Link naar een website over dit HIT onderdeel http://www.facebook.com/CrimeScoutInvestigation

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 5 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 38 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 15 april om 09:30 uur en duurt tot en met maandag 17 april 15:00 uur.