X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Baarn | Datum: 15 april t/m 17 april | Leeftijd: 7 t/m 10, 21 t/m 60 (ouder) jaar | Groep: 2 pers. | Prijs: € 53

Welp-Ouder-Avonturenkamp

Deze vijfde editie van het Welp-Ouder-Avonturenkamp gaan we terug in de tijd. In een ruig land vol statige kastelen rijden de Ranzige ridders rond, kattaklop, kattaklop. Door donkere bossen, over lange zandpaden, door grote velden met sierlijk wuivend gras en op steile rotswanden waar hoge golven tegenaan slaan, zijn ze op zoek naar avontuur. Ook tijdens het paasweekend zullen ze weer van alles beleven. Van Pinnige Prinses tot Sterke Struikrover en van angstige afgrond tot tof toernooi, niets is te dol! Hier willen jullie natuurlijk ook bij zijn.

Ben jij welp en niet ouder dan 10 jaar? Ben jij een stoere jonkvrouw of ridder, wil je mee op dit avontuur en is je vader of moeder net zo stoer? Schrijf jullie dan samen in voor het Welp-Ouder Avonturenkamp in Baarn!

Deze geweldige HIT vindt plaats op Scoutcentrum Buitenzorg en wordt verzorgd door een superenthousiast team. We gaan er een geweldig, gezellig, spannend en uitdagend weekend van maken met jou en je vader of moeder. Tijdens het weekend slapen jullie samen in je eigen tent en zijn we lekker buiten in de Baarnse bossen. Tijdens deze avontuurlijke rondreis kunnen we onze Scoutingtechnieken vast goed gebruiken. We leren nieuwe dingen, gaan uitdagingen aan, verleggen grenzen, beleven heel veel plezier en maken nieuwe Scoutingvrienden.

X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/avonturenkampHITBaarn/

X-Vol: Maximum aantal groepjes is bereikt. Inschrijven is niet meer mogelijk Er mogen maximaal 8 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 64 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 15 april om 10:30 uur en duurt tot en met maandag 17 april 14:00 uur.

BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR INSCHRIJVEN BIJ OUDER-KIND-ACTIVITEITEN:

De ouder-kind-activiteiten zijn bedoeld voor koppels die bestaan uit één kind en één ouder of andere volwassene. Het kind is lid van Scouting Nederland, voor de volwassene is dit lidmaatschap niet verplicht. Op het inschrijfformulier schrijven het kind en de volwassene zich samen in; het kind wordt ingeschreven als deelnemer en de volwassene als begeleider. De inschrijving via dit formulier is voor twee personen, en er wordt in de procedure ook voor twee personen betaald. Na afronding van het formulier zijn beide personen ingeschreven.

De procedure van voorgaande jaren, waarin ouders zich via een tweede inschrijfformulier apart inschreven, is hiermee komen te vervallen.