X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Baarn | Datum: 15 april t/m 17 april | Leeftijd: 13 t/m 16 jaar | Groep: 1 - 2 pers. | Prijs: € 52

Wie is de Mol?

Wie is de Mol heb je vast gezien op televisie. Een spel vol intriges, verbondjes, tactiek en natuurlijk heel veel lol.

Dit jaar spelen we een hele HIT dit gave spel met jou! Leuke activiteiten die je niet zo snel met je eigen scoutinggroep zal doen én waar je geld mee kan verdienen! Maar... iemand is de Mol, en die gaat er alles aan doen om te zorgen dat er niet te veel geld in de pot komt.

Aan jou de taak om de Mol te ontmaskeren en met de pot naar huis te gaan. Je kunt met de inhoud van de pot iets leuks kopen in de ScoutShop, maar hoeveel? Dat hangt af van ieders inzet en samenwerken!

Natuurlijk sturen we tijdens het kamp niemand naar huis, we hebben hier een slim puntensysteem voor bedacht. Degene met de meeste punten wordt de winnaar. Wie dat gaat worden en wie de Mol is, dat hoor je aan het einde van een fantastisch kamp waar je nog vaak aan terug zult denken.

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Jesper: 085-2731210
X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/hitwidm

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 2 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 25 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 15 april om 12:00 uur en duurt tot en met maandag 17 april 15:00 uur.