X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Alphen | Datum: 19 april t/m 22 april | Leeftijd: 13 t/m 18 jaar | Groep: 2 - 6 pers. | Prijs: € 47

Alphen Team X-perience

Ook dit jaar weer een ATX van wereldformaat!

Heb jij altijd al 4 dagen plezier en gezelligheid willen hebben met Pasen? Dan is de ATX echt iets voor jou! Bij de ATX staat gezelligheid op nummer 1. Het doel is om zoveel mogelijk nieuwe vrienden te maken. Wij dagen jullie uit met vernieuwende en zeer bijzondere routetechnieken. We zorgen op de posten voor spellen van wereldformaat! De winnaar van dit weekend gaat naar huis met de gouden trofee. Dit gaat een HIT worden waar je het jaren later nog over zal hebben.

Vind jij het leuk om samen met vrienden nieuwe ervaringen op te doen? Ga je uitdagingen niet uit de weg en heb je zin in het leukste weekend van het jaar? Het thema voor dit weekend houden we nog even geheim, maar het beloofd een uniek weekend te worden!

Voor deze hike moet je tussen de 13 en 17 jaar oud zijn. Je schrijft je in met een groepje vrienden en vriendinnen van 3 t/m 6 personen. Ben je maar met tweeën? Geen probleem. Als tweetal kun je je ook inschrijven en wordt je gekoppeld aan één of twee andere tweetallen, zodat je samen een groepje wordt.

Tijdens het weekend loop je met tent en kampeeruitrusting op je rug van subkamp naar subkamp. De route die je loopt is al een echte uitdaging, want je krijgt natuurlijk geen saaie routetechnieken! Je zult slim, energiek en een beetje gek moeten zijn om de route naar het subkamp te kunnen ontcijferen. Daar aangekomen kun je even rusten, socializen met andere groepjes en je voorbereiden op de gave avond activiteit die je gaat doen.

Besluit je mee te doen aan deze geweldige HIT, dan loop je per dag gemiddeld 10 kilometer. Onderweg verzamel je punten om de ATX trofee te winnen. Na een aantal gave post spellen, zal je aankomen op het subkamp en kunnen de tenten opgezet worden. Je kookt gezellig met je eigen groepje of met de mensen die je na een dag al hebt leren kennen. De ingrediënten krijg je van ons en het eindresultaat heb je zelf in de hand.

We zorgen er als leiding voor dat je dit weekend niet meer zult vergeten. Het weekend staat in het teken van gezelligheid, spanning en veel humor. Kortom 1 groot feest!

Alvast in de stemming komen? Volg ons op Twitter (@ATXscouting), Instagram (hitatx) of op Facebook (ATX) en kom alles te weten over de ATX.

Durf jij samen met je vrienden de uitdaging aan? Geef je dan snel op!

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Marc Stienen: 06-11916808
X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/ATXScouting/

Nog voldoende plaatsen beschikbaar. Er mogen maximaal 6 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 61 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 19 april om 19:00 uur en duurt tot en met maandag 22 april 15:00 uur.