X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Alphen | Datum: 19 april t/m 22 april | Leeftijd: 10 t/m 14 jaar | Groep: 2 - 6 pers. | Prijs: € 42

ATX Junior

Ga mee de wereld rond en eindig als eerste en rijkste weer terug in Alpen!

Zin in een nieuw avontuur? Ga mee op reis tijdens de Pasen met de ATX Junior! Een uitdagende reis met bijzondere en vernieuwende tochttechnieken brengt ons de wereld rond. Je tent staat op een vaste plek, maar overdag word je op en neer gevlogen van het ene werelddeel naar het andere. Wie komt er als rijke oliesjeik terug, of als een echte backpacker? Het reizen wordt afgewisseld met bekende spellen in een mooi en werelds jasje. Ben je tussen de 10-14 jaar? Ben je met een groepje van 2-6 enthousiaste scouts? Schrijf je snel in!

Tijdens het weekend staan we op het hoofdterrein van HIT Alphen. Hier beginnen we op vrijdagavond 19 april en sluiten we gezamenlijk af met de andere HIT onderdelen op maandag 22 april.

De tussenliggende dagen worden dagtochten gelopen van de ene naar de andere te gekke post. Dit doe je niet met een standaard, saaie knopenroute of strippenkaart. Jullie worden via bijzondere opdrachten naar de volgende locatie geleid. Naast het actieve programma overdag, is er voldoende tijd op het kamp om bij te komen en je voor te bereiden op het avondprogramma. De spellen spelen we natuurlijk niet voor niets; er moet namelijk geld verdiend worden om te kunnen reizen! Wie is er aan het eind van het kamp de rijkste en wie is er als eerste de wereld rond?

Kies je voor dit fantastisch onderdeel van HIT Alphen? Bereid je dan voor op twee dagtochten zonder bepakking van ongeveer 10 kilometer. Op vrijdag en maandag blijven we op het kamp.

Check voor foto's van vorig jaar op onze Facebook: https://www.facebook.com/ATX-junior-336237040199208/

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Anouk Horn: 06-23068643

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 6 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 22 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 19 april om 19:00 uur en duurt tot en met maandag 22 april 15:00 uur.