Vanaf het scoutingterrein in Zeewolde worden verschillende HITs in de omgeving gecoƶrdineerd. Het terrein in Zeewolde is als volgt te bereiken:

Met de AUTO:

Vanaf snelweg A28
Neem afrit 9 (Nijkerk, Zeewolde, Putten)
Volg vanaf de afrit de N301 (Berencamperweg) naar Zeewolde / Almere, ga circa 2,5 km rechtdoor
Na het passeren van de Nijkerkersluis verlaat je de N301 rechtsaf
Onderaan de afrit ga je linksaf, de Erkemederweg op
Volg de Erkemederweg 3,5 km en draai met de bocht mee linksaf het Nulderpad op
Na circa 750 meter ligt de hoofdingang van Scoutinglandgoed Zeewolde aan je rechterhand

Vanuit de richting Almere of Lelystad
Volg de N305 (Gooiseweg) richting Zeewolde
Vervolg je weg vanaf de N305 de N301 op richting Amersfoort
Na 5 km ga je linksaf op de rotonde, de N705 (Spiekweg) op
Ga na 3,5 km rechtsaf het Nulderpad op
Volg het Nulderpad en ga met de bocht mee naar rechts
Na circa 1 km ligt de hoofdingang van Scoutinglandgoed Zeewolde aan je linkerhand

Evenementen
Let op: in verband met de verschillende bezoekersstromen kunnen tijdens evenementen andere routes van toepassing zijn. Volg in dat geval de speciale borden en de aanwijzingen van de organisatie.

Met het OV:

Reizen met OV naar Scoutinglandgoed Zeewolde, kan via Nijkerk of Harderwijk. Check 9292.nl wat het slimste en snelste is; vanaf de dichtstbijzijnde bushalte (Spiekweg) loop je in ongeveer 45 minuten naar Scoutinglandgoed Zeewolde.