X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Harderwijk | Datum: 29 maart t/m 31 maart | Leeftijd: 9 t/m 12 jaar | Groep: 1 - 4 pers. | Prijs: € 70

De Grijze Jager Junior

Wil jij de uitdaging aangaan om samen met ons te leren hoe je een echte grijze jager word?

Ben jij een kei in geheimtaal, puzzelen, de juiste weg vinden en sluipen als een echte grijze jager? Meld je dan aan voor de jaarlijkse jager bijeenkomst! Wij zijn altijd opzoek naar enthousiaste nieuwe rekruten voor het korps de Grijze Jager Junior. Samen met andere jager rekruten gaan we jullie op de proef stellen om jezelf uit te laten dagen.

We gaan jullie leren om samen te werken, leren te navigeren door de bossen, schieten met een boog en te koken zonder de moderne middelen die de kastelen hebben. Durf jij de uitdaging aan te gaan? Kom dan naar Harderwijk en sluit je aan bij het korps Grijze Jager Junior

Wij hebben er ontzettend veel zin in. Hopelijk zien we jullie met de HIT in Harderwijk!
Tot dan,

Team Grijze Jager Junior.

Wij zijn ook te vinden op Instagram & Facebook met Grijzejagerjunior

X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/De-Grijze-Jager-Junior-HIT-102140314522759/

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 4 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 36 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 11:00 uur en duurt tot en met zondag 31 maart 15:00 uur.