X- X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Harderwijk | Datum: 29 maart t/m 31 maart | Leeftijd: 12 t/m 17 jaar | Groep: 1 - 6 pers. | Prijs: € 65

Groepshike - SPIJTMACHINE!

Groepshike 2023: Escape (h)IT!

SPIJTMACHINE, een dol dwaas apparaat dat je drie dagen lang spanning en sensatie laat beleven waar je totaal niet over uitgepraat raakt. Reis door het verleden, heden en de toekomst. Stap in en beleef de wildste avonturen.

Samen met je groepje leer je allemaal andere scouts kennen en trotseer je alle uitdagingen die je onderweg krijgt voorgeschoteld.

Durf jij dit aan? Schrijf je dan snel in voor de Groepshike - Spijtmachine in Harderwijk, en beleef een weekend vol zin en onzin. Want niet instappen is gegarandeerd FOMO!

Wat kun je van Groepshike - SPIJTMACHINE verwachten?

Drie dagen hikend met je eigen groepje, trek jij samen met je (nieuwe) maatjes bepakt over de Veluwe van de ene uitdaging naar de andere.

Je gebruikt allerlei verschillende routetechnieken tijdens het lopen. Je smartphone en een goed werkende internetverbinding zijn onmisbaar hierbij.
’s Avonds kook je zelf je eten en kun je gezellig chillen bij het kampvuur, maar ook zijn er hele gave avondprogramma’s. Daarnaast zijn er veel leuke nieuwe mensen om je heen, waaronder bizar toffe leiding.
Deze groepshike bestaat al ruim 35 jaar! We weten ondertussen hoe we een feestje met jullie kunnen bouwen ;). En niet onbelangrijk om te weten: elk jaar hebben we een ander thema, andere routes en andere activiteiten.

Met andere woorden: Hier kun je geen spijt van krijgen, dit moet je gewoon (nog) eens meegemaakt hebben!
Dus grijp nu je kans...De Groepshike is epischer dan ooit!

Hou ook onze Facebook pagina in de gaten voor nieuwe ontwikkelingen en foto’s van eerdere jaren.

Groepshike -  SPIJTMACHINE! Hier krijg je geen spijt van!

Artboard 1

X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/Groepshike/

X-Vol: alleen nog inschrijven op 3 gereserveerde plaatsen. Er kunnen maximaal 46 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 09:00 uur en duurt tot en met zondag 31 maart 16:30 uur. Dit kamp start niet op de hoofdlocatie. Dit kamp vindt niet plaats op de hoofdlocatie, maar in de buurt van Nunspeet. De startlocatie wordt te zijner tijd bekend gemaakt.