X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Harderwijk | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 18 t/m 30 jaar | Groep: 3 - 4 pers. | Prijs: € 80

HuntHIT

Logo zwart geel

Beste voortvluchtigen,

HuntHIT is een spannend kat- en muisspel: hoe blijf je als voortvluchtige uit handen van de hunters? Lukt het jullie om door middel van het oplossen van puzzels de meeste punten te scoren, het extractiepunt te vinden en tegelijkertijd van de ene op de andere minuut te verdwijnen en drie dagen uit handen te blijven van onze groep gelouterde opsporingsdeskundigen? Tijdens het afwisselende programma zal je te voet of in de auto op de vlucht slaan. ‘s Avonds stopt het spel en is er ook tijd om samen te ontspannen bij het kampvuur. Bereikt jouw team als eerste het extractiepunt?

Jij zal samen met je team door het land reizen en proberen onder de radar te blijven van de hunters. Je gaat op jacht naar de locatie van het extractiepunt , waar jullie aan het einde van het weekend zullen ontsnappen. Tegelijkertijd probeer je zo veel mogelijk punten te scoren om een voorsprong op de anderen te verzekeren. Dit doe je door diverse opdrachten, puzzels en spellen goed uit te voeren.
De hunters zullen natuurlijk niet stil zitten om jullie te pakken en er zal zeer zwaar op jullie gejaagd worden. Door inzet van verschillende informatie- en communicatiemiddelen zullen ze jullie proberen te vinden. Word je gepakt, dan kost dit je uiteraard punten.
Jullie team is met maximaal 3 à 4 personen, hiervoor heb je één auto nodig voor beweging door het gebied. Houd er rekening mee dat je veel reist en beweegt, zowel op de voetjes als met de auto.
Slaaplocatie? Dat houden we nog geheim, maar een tentje is wel een must om onder de radar te blijven, als voortvluchtige weet je nooit zeker waar je kan slapen.
  promo 5

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Wietske Maas: 06-12689425
X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.instagram.com/hunthitharderwijk/

X-Vol: Maximum aantal groepjes is bereikt. Inschrijven is niet meer mogelijk Er mogen maximaal 8 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 24 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 09:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 15:00 uur. Dit kamp start niet op de hoofdlocatie.