X-

X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Harderwijk | Datum: 29 maart t/m 31 maart | Leeftijd: 11 t/m 15 jaar | Groep: 1 - 6 pers. | Prijs: € 65

Kookkamp

Kookkamp HIT Harderwijk

Ben jij tussen de 11 en de 15 jaar en al aardig thuis in de keuken? Of kun je nog geen ei bakken maar zit je vol culinaire ambitie? Wordt het gewoon eens tijd om zelf kunnen bepalen wat de pot schaft? Kom dan naar Kookkamp!

Je leert in groepsverband smakelijke en simpele gerechten en hapjes en drankjes maken. Zo maak je nog eens indruk op je (scouting)vrienden en je familie.

Dus grijp je pannen en pollepels en meld je aan!

Schrijf je in met een groepje of kom gewoon lekker alleen en maak nieuwe vrienden tijdens een supertof scoutingevenement!

Laat even weten bij je inschrijving of je over een tent en voldoende kookspullen beschikt. Graag tot ziens bij het Kookkamp!

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 5 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 27 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 12:00 uur en duurt tot en met zondag 31 maart 17:00 uur.