X- X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Harderwijk | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 18 t/m 88 jaar | Groep: 2 - 15 pers. | Prijs: € 90

Niet Zomaar een HIT

De ultieme combinatie van scouting, comfort en gezelligheid!

Wij zijn Niet Zomaar een HIT, een ongeëvenaarde combinatie van scouting, comfort en pure gezelligheid die je nergens anders vindt!

Ben jij klaar voor een onvergetelijk weekend met je vrienden? Geniet je net zo veel van een uitdagende hike in de prachtige Nederlandse natuur als van een koud drankje in goed gezelschap? Dan is Niet Zomaar een HIT precies wat je zoekt!

Dompel jezelf onder in een weekend vol comfort, de schoonheid van de natuur en onvergetelijke avonden. Dit is niet zomaar een weekendje weg, dit is de ultieme scouting ervaring die je nog lang zal bijblijven!

Niet Zomaar een HIT

"Lieve Niet Zomaar een HIT staf, jullie zijn fantastisch! Iedere HIT, hoe koud het ook is, voelt door jullie als een warm bad. S/O naar Nils voor zijn blarentape en Matt omdat hij een cutie is."

Niet Zomaar een dag

Bij Niet Zomaar een HIT begint je dag met verse koffie en een stevige omelet om je klaar te stomen voor de dag. Daarna ga je op pad om heerlijk te hiken door de prachtige natuur die ons land te bieden heeft. Onderweg kom je posten tegen waar je jezelf en je vrienden kunt uitdagen met creatieve en sportieve activiteiten. Precies wanneer je trek begint te krijgen staan wij daar, als een wonder in de natuur, met vers gebakken hamburgers of poffertjes als welverdiende warme lunch. Dat is de unieke Niet Zomaar een HIT ervaring!

Na een enerverende dag vol avontuur in de natuur wacht je een heerlijk warme maaltijd en een avond vol gezelligheid. Test je muziekkennis in de pubquiz, geniet van een welverdiende koude consumptie en ga helemaal uit je plaat op live muziek van bands zoals De Kraaien, De Fik Erin, De Wannebiezz, en Titus en de Titarina’s en epische danspartijen onder leiding van DJ-Thijs.

Wat kun je verwachten

Bereid je voor op een weekend vol vermaak en gezelligheid ! We houden het programma voor dit jaar nog even geheim, maar dat het een feest wordt staat vast! Hoewel we op basis van het verleden geen garanties kunnen geven over toekomstige hoogtepunten, geven we je graag een idee van wat je kunt verwachten:

• Live muziek met topartiesten zoals De Kraaien, De Fik Erin, De Wannebiezz, en Titus en de titarina's
  • Heerlijk eten, van zelfgebakken pizza's in houtovens tot een Chinees buffet van 15 meter
  • Geen hudo's of Dixies maar een volwaardig sanitair met alles erop en eraan
  • Warme lunches met Poffertjes en verse hamburgers onderweg
  • Koude consumpties op de tap (met een special van de dag!)
  • Een dolgezellig stafteam (en de leukste: HIT-enquête 2023)

"Bedankt weer en tot volgend jaar!! Editie 12 :)"

Niet Zomaar een HIT

Meer dan Zomaar een weekendje weg!

Schrijf je snel in voor een geweldig paasweekend met je vrienden! Ons enthousiaste stafteam kan niet wachten om je te verwelkomen. Volg ons op Facebook en  via onze website Nietzomaareenhit.nl voor meer informatie en updates.

"Top organisatie weer, tot volgend jaar!"
- quote deelnemersenquête

X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.nietzomaareenhit.nl

Bijna vol: Nog 2 plaatsen beschikbaar. Er mogen maximaal 50 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 109 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 10:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 11:00 uur. Dit kamp start niet op de hoofdlocatie.