X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Harderwijk | Datum: 29 maart t/m 31 maart | Leeftijd: 7 t/m 11, 21 t/m 60 (ouder) jaar | Groep: 2 pers. | Prijs: € 60

Ouder-Kind-Hike Harderwijk

Ouder-Kind-Hike

Hé ouder, wil jij een keer met je kind hiken?

En welp, lijkt het jou wat om een van je ouders te laten zien hoe jij kampeert bij Scouting?

Dan is deze HIT wat voor jullie. Ga met ons mee op Ouder-Kind-Hike in Harderwijk!

• Gezellig samen overdag wandelen met je eigen dagrugzakje,
  • van kampterrein naar kampterrein
  • Per dag is de kortste afstand 10 kilometer
  • Je bepaalt zelf de route en zoekt zo jouw leuke plekjes uit
  • Wij zorgen voor een stafkaart en uitgebreide informatie over de omgeving
  • Wij vervoeren jullie bagage
  • Als jullie je potje hebben gekookt zorgen wij voor een kampvuur en gaaf spel
  • Contact maken met welpen uit het hele land

We zien jullie graag met de Pasen.

Praktische informatie:

• Inschrijven in een groepje kan alleen met 1 welp (tussen de 7 en de 11 jaar) en zijn ouder
  • Let op: dit kamp start Goede Vrijdag om 12.00. Controleer voor inschrijven of je dan ook vrij bent.
  • Doe de HIT inschrijving bij voorkeur op een laptop of desktop computer. De inschrijving kan op een tablet fout gaan!

Als je bent ingeschreven als deelnemer aan de OKHH kun je op onze website al meer informatie vinden over het kamp. Hiermee kunnen jullie je alvast wat voorbereiden in de tijd tot de Pasen.
Wij kunnen de meeste dieetwensen faciliteren, wel vragen we je dan na inschrijving even via de email contact met ons op te nemen om deze te bespreken. De centraal gestuurde informatie voor het kamp komt meestal een week voor de start van de HIT.

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
X-Link naar een website over dit HIT onderdeel http://gastouderherma.nl/okhh/

Bijna vol: Nog 2 plaatsen beschikbaar. Er mogen maximaal 6 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 42 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 12:00 uur en duurt tot en met zondag 31 maart 17:00 uur. Dit kamp start niet op de hoofdlocatie.

BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR INSCHRIJVEN BIJ OUDER-KIND-ACTIVITEITEN:

De ouder-kind-activiteiten zijn bedoeld voor koppels die bestaan uit één kind en één ouder (of andere volwassene). Het kind is lid van Scouting Nederland, voor de volwassene is dit lidmaatschap niet verplicht. Op het inschrijfformulier schrijven het kind en de volwassene zich samen in; het kind wordt ingeschreven als deelnemer en de volwassene als begeleider. De inschrijving via dit formulier is voor twee personen, en er wordt in de procedure ook voor twee personen betaald.

Bij de volgende kampen is het mogelijk om in te schrijven met een ouder die wél lid is van Scouting en een kind dat géén lid is, die koppels schrijven zich in met het 'Ouder' formulier:

• HIT Harderwijk Ouder-kind weekend
  • HIT Harderwijk Ouder-Kind-Hike Harderwijk
  • HIT Mook Outdoor Ouder Kind Kamp
  • HIT Ommen Ouder-kind HIT
  • HIT Zeeland Ouder-Welp-Hike

Als je daar gebruik van wil maken, neem dan contact op met de Helpdesk.