X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Harderwijk | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 7 t/m 12, 21 t/m 88 (ouder) jaar | Groep: 2 pers. | Prijs: € 75

Ouder-kind weekend

He papa en/of mama ga jij met mij op HIT?!

2022 04 17 08.45.10

Een weekend lang met je kind(eren) buiten zijn in het bos, samen stoere activiteiten ondernemen, kampvuur met toffe spellen en dan heerlijk wegkruipen in je slaapzak in je eigen tent. Quality-time en herinneringen voor altijd! Dat is in het kort het ouder-kind weekend. Nog niet overtuigd? Ok: workshops waarbij je toffe dingen leert en maakt, het gave spel archery tag waarbij je met speciale pijlen op elkaar schiet, outdoorcooking waarbij we allerlei lekkers maken op het kampvuur, klimmen en tokkelen op een gave klimtoren, hike met gps door de prachtige omgeving van het Scoutinglandgoed, een tof nachtspel en nog veel meer!

Het ouder-kind-weekend is bedoeld voor kinderen (7 t/m 12 jaar) met hun vader, moeder of een ander familielid/verzorger, waarbij een van beiden lid is van Scouting Nederland. Schrijf je in met de gegevens van het kind en de ouder als begeleider of andersom. Éen ouder met meerdere kinderen is ook mogelijk!

2022 04 16 13.14.52

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Erik Boom: 06-51189716

Bijna vol: Nog 2 plaatsen beschikbaar. Er kunnen maximaal 120 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 10:30 uur en duurt tot en met maandag 1 april 11:00 uur. Dit kamp start niet op de hoofdlocatie. Dit kamp vindt niet plaats op de hoofdlocatie, maar Zeewolde.

BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR INSCHRIJVEN BIJ OUDER-KIND-ACTIVITEITEN:

De ouder-kind-activiteiten zijn bedoeld voor koppels die bestaan uit één kind en één ouder (of andere volwassene). Het kind is lid van Scouting Nederland, voor de volwassene is dit lidmaatschap niet verplicht. Op het inschrijfformulier schrijven het kind en de volwassene zich samen in; het kind wordt ingeschreven als deelnemer en de volwassene als begeleider. De inschrijving via dit formulier is voor twee personen, en er wordt in de procedure ook voor twee personen betaald.

Bij de volgende kampen is het mogelijk om in te schrijven met een ouder die wél lid is van Scouting en een kind dat géén lid is, die koppels schrijven zich in met het 'Ouder' formulier:

• HIT Harderwijk Ouder-kind weekend
  • HIT Harderwijk Ouder-Kind-Hike Harderwijk
  • HIT Mook Outdoor Ouder Kind Kamp
  • HIT Ommen Ouder-kind HIT
  • HIT Zeeland Ouder-Welp-Hike

Als je daar gebruik van wil maken, neem dan contact op met de Helpdesk.