X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Harderwijk | Datum: 29 maart t/m 31 maart | Leeftijd: 11 t/m 15 jaar | Groep: 1 - 4 pers. | Prijs: € 70

Piokamp

Piokamp... Kunnen wij het maken?

Je wilt wat met de HIT beleven, maar geen eindeloze tochten lopen? Iets leren waar je eigen groep niet zoveel aandacht aan besteedt? Tijdens het Piokamp leer je van alles over knopen en sjorringen en gaan we samen iets gaafs pionieren met heel veel palen. Wil jij graag iets leren over bouwtechnieken of je eigen kennis in de praktijk brengen? Wil je een toren of een groot klimrek bouwen? Kom dan naar het Piokamp!

Een team van ervaren pionierders staat voor je klaar. Wij bieden jou het piokamp van je leven... En ja, het is stiekem nog leerzaam ook! Je bouwt samen met de anderen aan kleine en grotere objecten, je leert hoe je een object voorbereidt en wat voor materialen je allemaal nodig hebt.

Geen ervaring met pionieren maar wel geïnteresseerd of een echte ervaringsdeskundige dan is dit kamp zeker wat voor jou. Je kunt je in je eentje inschrijven, maar natuurlijk ook met andere Scoutinggenootjes. Je neemt je eigen tent en spullen om op te koken mee. Het Piokamp is een vast kamp, wat betekent dat je bij aankomst meteen je tent mag opzetten op ons stukje Pio-HIT-terrein. Alle activiteiten zullen zich verder afspelen op en rond ons terrein.

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Gertjan Al: 0649670321
X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/piohitharderwijk/?fref=ts

Bijna vol: Nog 1 plaats beschikbaar. Er mogen maximaal 8 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 42 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 12:00 uur en duurt tot en met zondag 31 maart 17:00 uur.