X- X- X-

X- X- X- X- X- X-

Plaats: Harderwijk | Datum: 29 maart t/m 31 maart | Leeftijd: 12 t/m 16 jaar | Groep: 1 pers. | Prijs: € 99

Ruiterkamp

Sta jij stevig in je laarzen? En denk jij ook met vier benen op de grond te kunnen staan? Hou je van paarden knuffelen en lijkt het je leuk om dit een keer te proberen of heb je misschien wel al les? Ga dan mee met het Ruiterkamp.

Tijdens dit ontzettend leuke kamp kun je op een leuke en intensieve manier in aanraking komen met paardrijden of je hierin verder in ontwikkelen. Je zult veel leren op en over het paard. En een geweldige tijd hebben. Ben jij al een echte gevorderde ruiter? Kijk dan eens naar ons Ruiterkamp voor gevorderde die is net zo leuk!

X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/groups/141495915972250/

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 4 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 16 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 12:00 uur en duurt tot en met zondag 31 maart 17:00 uur.