X- X- X-

X- X- X- X- X- X-

Plaats: Harderwijk | Datum: 29 maart t/m 31 maart | Leeftijd: 12 t/m 16 jaar | Groep: 1 pers. | Prijs: € 99

Ruiterkamp Gevorderden

Ben jij al bekend met paardrijden, omdat je bijvoorbeeld al jaren les hebt? En vind je het leuk om een keer te kijken hoe het er op een andere manege aan toe gaat? Ga dan mee met de Ruiterhit voor gevorderde.

Als je een gevorderde ruiter bent, is het eigenlijk niet leuk om op een basis niveau les te krijgen. Als gevorderde ruiter kun je namelijk al veel meer! Dus krijg je als gevorderde ruiter op een hoger niveau les.

Jij bent namelijk in staat om ook de wat uitdagendere paarden te rijden in stap, draf en galop. Carouselrijden, wijken,  werken met balkjes of een buitenrit, daar draai jij je hand niet voor om, leuk juist! Daarnaast kun jij zelfstandig op stal je paard verzorgen en vind het leuk om beginnende ruiters hierbij te helpen, of je met alles mee kunt doen hangt af van de keuze en/of beoordeling van de manege.

Wees niet teleurgesteld als dit niet het geval is, want de veiligheid gaat boven alles. Is deze hit iets voor jou en denk je dat je het aan kunt ga dan mee! Twijfel je nog? Misschien past de gewone Ruiterhit wel beter bij jou, die is namelijk net zo leuk! Wees er snel bij want het aantal plaatsen is maar beperkt. Als je vragen hebt, neem dan contact op met de kampstaf.

X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/groups/141495915972250/

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 4 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 8 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 12:00 uur en duurt tot en met zondag 31 maart 17:00 uur.