X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Heerenveen | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 7 t/m 11, 21 t/m 75 (ouder) jaar | Groep: 2 pers. | Prijs: € 60

Avond/tuur

Avon(d)(t)uur

Zet samen jullie tent neer in ons gezellige basiskamp op het HIT-terrein en stort je in het waanzinnige kampprogramma wat wij voor jullie hebben bedacht. Maak nieuwe vrienden en klets 's avonds bij het kampvuur over wat jullie allemaal hebben meegemaakt, en dat is gegarandeerd een heleboel. Zin in? In het paasweekend begint jouw Avond/tuur!Neem je vader of moeder mee naar het avond/tuurlijkste kamp van Friesland! Klimmen, puzzelen, marshmallows roosteren; hier is zó veel te beleven dat je je telefoon of tablet geen moment mist. Wedden?

Jouw Avond/tuur begint op zaterdag wanneer je samen met je vader of moeder je tentje opbouwt op het kamp op het HIT-terrein in Heerenveen. Nadat we kennis hebben gemaakt, beginnen we direct met een spel om helemaal in de HIT stemming te komen. De volgende ochtend staat het ontbijt voor je klaar en gaan we verder met ons programma.

Op deze HIT hoef je niet zelf te koken; er wordt voor je gekookt. Natuurlijk moet je wél zelf je marshmallow boven het vuurtje roosteren, want een Avond/tuur zonder marshmallows kunnen wij ons eigenlijk niet voorstellen. Het programma bestaat uit verschillende avontuurlijke activiteiten. Ervaring is niet nodig, een boel enthousiasme is genoeg.

Zien we jou tijdens het paasweekend in Heerenveen?

De locatie in Heerenveen is dit jaar niet te gebruiken voor de HIT. Daarom zal dit kamp plaatsvinden in Ommen.

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Marjanne Messie: 06-24278039

X-Vol: Maximum aantal groepjes is bereikt. Inschrijven is niet meer mogelijk Er kunnen maximaal 64 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 09:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 15:00 uur.

BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR INSCHRIJVEN BIJ OUDER-KIND-ACTIVITEITEN:

De ouder-kind-activiteiten zijn bedoeld voor koppels die bestaan uit één kind en één ouder (of andere volwassene). Het kind is lid van Scouting Nederland, voor de volwassene is dit lidmaatschap niet verplicht. Op het inschrijfformulier schrijven het kind en de volwassene zich samen in; het kind wordt ingeschreven als deelnemer en de volwassene als begeleider. De inschrijving via dit formulier is voor twee personen, en er wordt in de procedure ook voor twee personen betaald.

Bij de volgende kampen is het mogelijk om in te schrijven met een ouder die wél lid is van Scouting en een kind dat géén lid is, die koppels schrijven zich in met het 'Ouder' formulier:

• HIT Harderwijk Ouder-kind weekend
  • HIT Harderwijk Ouder-Kind-Hike Harderwijk
  • HIT Mook Outdoor Ouder Kind Kamp
  • HIT Ommen Ouder-kind HIT
  • HIT Zeeland Ouder-Welp-Hike

Als je daar gebruik van wil maken, neem dan contact op met de Helpdesk.