X- X- X- X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Heerenveen | Datum: 29 maart t/m 1 april | Leeftijd: 18 t/m 99 jaar | Groep: 1 - 4 pers. | Prijs: € 65

Scouts Guide to Survival (18+)

Durf jij jezelf uit te dagen? Kan jij van elke situatie wat moois maken? En durf jij met niks te beginnen en met luxe te eindigen? Schijf je dan in voor de Scouts Guide To Survival!

Wat ga je doen?

Je komt aan op de locatie in Heerenveen, Dan wordt je meteen ingedeeld in een veld en vandaag ga je een groep creëren en met deze mensen ga je de uitdaging aan en als alles goed gaan kan je mogelijk ook zelfs een hot tub bouwen.

Wat wordt er van je verwacht?

Naast dat je de basisvaardigheden van een scout beheerst ben je vindingrijk en hou je van uitdagingen en kan je omgaan met tegenslag, Want niet alles gaat zoals jij het wil.  Als jij jezelf binnen scouting kunt redden en goede skills hebt, dan is er voldoende conditie om aan deze hit mee te kunnen doen. Uiteraard moet je wel goed om kunnen gaan met cryptische aanwijzingen. Verder is het handig om creatief te zijn, of om creatief handig te zijn.

Wat moeten je zoal kunnen?

Je moet goed samen kunnen werken, houden van een uitdaging en tegen een stootje kunnen. Zorg wel dat je wat kennis hebt van koken in de natuur, pionieren en omgaan met een zakmes en een bijl.

Waarom is het leuk?

Je gaat scout waardig de wereld om je heen maken terwijl je start met niks dan dat wat je bij je mag hebben, uiteraard kan je meer hulpmiddelen verdienen waardoor het gaandeweg een stuk makkelijker gaat worden.Je gaat onwijs leuke mensen met een gelijkgestemde interesse leren kennen.

Welke zaken moeten je nu al weten?

Er komt een bagagelijst waarin staat wat je mee mag nemen, en daar gaat controle op plaatsvinden.

Wij gaan ons stinkende best doen, jij ook?

- Het Scouts Guide To Survival-team

De locatie in Heerenveen is dit jaar niet te gebruiken voor de HIT. Daarom zal dit kamp plaatsvinden in Ommen.

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Elmer Mik: 06-20102352

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er kunnen maximaal 20 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 19:30 uur en duurt tot en met maandag 1 april 14:00 uur.