X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Heerenveen | Datum: 29 maart t/m 1 april | Leeftijd: 18 t/m 99 jaar | Groep: 2 - 3 pers. | Prijs: € 80

Skunk 4x4 stage challenge

De SKUNK 4x4 stage challenge HIT, jouw offroad avontuur!

Ben je scout, 18+ en in het bezit van een 4x4? Dan is deze HiT op jouw lijf geschreven!
Schrijf je in voor de SKUNK 4x4 stage challenge; de eerste 4x4 greenlaning HIT, ofwel Camel trophy in Scouting style!  We starten vanaf het HIT terrein van HIT Heerenveen en rijden via onverharde wegen naar verschillende overnachtingslocaties. De route wordt met meerdere uitdagende opdrachten en routetechnieken gereden.
WIE WINT DEZE CHALLENGE?

Wat ga je doen?

Je gaat op avontuur door Noord-Nederland in je eigen offroad 4x4, volgens de groene code. Onderweg ga je gebruik maken van je Scouting Skills om uitdagende opdrachten te overwinnen. Aan het eind van de etappes ga je een maaltijd koken met je eigen Dutch-oven, waarvan de ingrediënten door ons worden aangeboden.

Wat wordt er van je verwacht?

Naast dat je kunt autorijden en navigeren, de juiste routetechnieken beheerst, heb je voldoende kennis en kracht om je offroad 4x4 gaande te houden.
Als je geen fysieke belemmeringen hebt, heb je voldoende conditie om aan deze hit mee te kunnen doen. Verder is het handig om creatief te zijn, of om creatief handig te zijn.

Wat moeten je zoal kunnen?

Je moet goed samen kunnen werken, je moet met een Dutch-oven kunnen koken op houtvuur en als koppel of troppel op elkaar kunnen bouwen.

Waarom is het leuk?

Je gaat scout waardig de wereld om je heen vanuit een compleet ander perspectief, vanaf onverharde wegen, ontdekken.
Je gaat onwijs leuke mensen met een gelijkgestemde interesse leren kennen.

Welke zaken moeten je nu al weten?

Per koppel of troppel ben je goed voorbereid en regel je natuurlijk een straatwaardige offroad 4x4 met APK en voldoende brandstof. Daarnaast neem je ook een Dutch-oven, een schep en een dosis motivatie en gezelligheid mee. Slaapplaats regelen wij, het slaapmateriaal regel jij.

Wij gaan ons stinkende best doen, jij ook?

- Het SKUNK-team

De locatie in Heerenveen is dit jaar niet te gebruiken voor de HIT. Daarom zal dit kamp plaatsvinden in Ommen.

Social media:

IcoonFacebook  1024px Instagram logo 2016 svg

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Eric-Jan Grondstra: 06-21504255
X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/Skunk4x4/

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 6 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 17 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 16:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 15:00 uur. Dit kamp start niet op de hoofdlocatie.