X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Ommen | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 7 t/m 10, 21 t/m 88 (ouder) jaar | Groep: 2 - 3 pers. | Prijs: € 55

Ouder-kind HIT

Laat jij je ouder zien wat Scouting is?! Of ben je bang dat ‘ie verdwaalt? =-)

Zin om het Paasweekend op avontuur te gaan met je vader, moeder of een andere verzorger? Dan ben je bij de Ouder-kind HIT in Ommen aan het juiste adres.

Bij de Ouder-kind HIT gaan jullie samen een gezellig scoutingkamp beleven, waarin we:

• Slapen in een tent op Ada’s Hoeve
  • Een dag-hike lopen met leuke posten onderweg
  • Samen buiten en leuke spelletjes spelen
  • Echte scoutingtechnieken leren
  • Genieten van gezellige avonden bij het kampvuur
  • Veel plezier maken!

De ouder-kind hit is bedoeld voor kinderen (7-11 jaar) met hun vader, moeder of een ander familielid/verzorger, waarbij een van beiden lid is van Scouting Nederland. Schrijf je in met de inlog gegevens van het kind en de ouder als begeleider, of andersom. Eén ouder met meerdere kinderen is ook mogelijk, één kind met meerdere begeleiders niet (want die raken allemaal verdwaald!).

Kennis van (scouting)technieken is niet nodig, dit leren we je wel. Het is handig om een beetje kaart te kunnen lezen want we zullen één dag een hike lopen van maximaal 15 km (de afstand is al naar gelang de leeftijd van het kind). Je krijgt van ons een routebeschrijving mee en onderweg zullen jullie leuke posten tegenkomen.

’s Avonds zitten we gezellig samen rond het kampvuur. Nadat de kinderen naar bed zijn, genieten we met de ouders na rond het smeulende vuur.

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bijna vol: Nog 2 plaatsen beschikbaar. Er mogen maximaal 10 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 62 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Er zijn speciale eisen aan de koppelgrootte, het aantal mensen moet een veelvoud zijn van 2. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 12:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 15:00 uur.

BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR INSCHRIJVEN BIJ OUDER-KIND-ACTIVITEITEN:

De ouder-kind-activiteiten zijn bedoeld voor koppels die bestaan uit één kind en één ouder (of andere volwassene). Het kind is lid van Scouting Nederland, voor de volwassene is dit lidmaatschap niet verplicht. Op het inschrijfformulier schrijven het kind en de volwassene zich samen in; het kind wordt ingeschreven als deelnemer en de volwassene als begeleider. De inschrijving via dit formulier is voor twee personen, en er wordt in de procedure ook voor twee personen betaald.

Bij de volgende kampen is het mogelijk om in te schrijven met een ouder die wél lid is van Scouting en een kind dat géén lid is, die koppels schrijven zich in met het 'Ouder' formulier:

• HIT Harderwijk Ouder-kind weekend
  • HIT Harderwijk Ouder-Kind-Hike Harderwijk
  • HIT Mook Outdoor Ouder Kind Kamp
  • HIT Ommen Ouder-kind HIT
  • HIT Zeeland Ouder-Welp-Hike

Als je daar gebruik van wil maken, neem dan contact op met de Helpdesk.