HIT Zeewolde

Scouting landgoed Zeewolde: de perfecte locatie voor een HIT avontuur!hit_alp_logo_v_web

In het midden van het land, verborgen in de polder maar toch supergoed bereikbaar ligt een hele gave plek: Scoutinglandgoed Zeewolde. Een unieke plek in de natuur waar je oneindig veel avonturen kan beleven op en rondom het water en in de natuur. Scoutinglandgoed Zeewolde is dé thuisbasis voor scouts uit het hele land, maar ook families, scholen, verenigingen en evenementen zijn van harte welkom op Scoutinglandgoed Zeewolde. Of het nou voor een HIT activiteit is, een weekendje kamperen, een dagje activiteiten ondernemen, teambuilding. Bijna alles kan!

2023 is Scoutinglandgoed Zeewolde de gastheer van maar liefst 2 daverende activiteiten: HIT Bouwen & Bikken die in 2023 een lustrum te vieren heeft en natuurlijk de Ouder en Kind HIT.

Kamponderdelen

Ouder-kind weekend | 7-12 jaar