Stap jij in de voetafdruk van Baden Powell in Ommen?

Wil je met je vrienden een HIT kamp beleven op een plek bomvol scouting historie, waar je nog echt kunt genieten van scouting? Kom dan naar Gillwell Ada’s Hoeve in Ommen, misschien wel het mooiste scouting label kampterrein van Nederland (sssst… niet verder vertellen...!!!). Gillwell Ada’s Hoeve is al sinds 1923 eigendom van Scouting Nederland; van jou dus. Welkom thuis!

In dit buitencentrum kun je nog op de authentieke manier op scouting avontuur. Kamperen in het bos, pionieren, vlot varen, boogschieten, hout hakken, vuur stoken en onder de sterrenhemel slapen; het kan hier nog allemaal! Tijdens het paasweekend kun je bij ons meedoen aan verschillende Hikes, Interesse en Trapperskampen (H.I.T.). Voor elk wat wils, of je van outdoor, indoor, avontuurlijk, gezellig, primitief of comfortabel kamperen houdt:

Geef je snel op omdat je HIT Ommen 2022 niet wilt missen!