X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Alphen | Datum: 19 april t/m 22 april | Leeftijd: 11 t/m 15 jaar | Groep: 2 - 4 pers. | Prijs: € 42

Mega Geocache HIT [GAAT NIET DOOR]

Schatzoeken voor gevorderen!

Wil je meer van buiten zien dan alleen je achtertuin? Nieuwe plekken ontdekken, maar je weet niet waar je moet beginnen? Meld je dan aan voor de Mega Geocache HIT!

Met de Mega Geocache HIT ben je de hele dag buiten actief bezig. Met behulp van de GPS en de fiets ga je van plek naar plek terwijl je onderweg van alles ontdekt en puzzels oplost! Aan het einde van de dag komen we weer terug op onze slaapplek.

Maar wat is geocaching eigenlijk? Geocaching is een schatzoekspel in de echte wereld, gebruik makend van gps-ontvangers. Deelnemers navigeren naar een specifieke set van gps-coördinaten en doen dan een poging de geocache (container) te vinden die op die locatie is verstopt. Tijdens het geocachen maak je vaak gebruik van een gps, maar er zijn ook geocaches waarbij je verschillende puzzels moet oplossen, of waar je een bepaalde route moet volgen of een routetechniek moet gebruiken.

Vind jij het leuk om bezig te zijn met routetechnieken? Ben je al bekend met geocaching of lijkt het je interessant om er mee in aanraking te komen? Ben je tussen de 11 en 15 jaar? Meld je dan aan voor de Mega Geocache Hit!

Voor deze HIT hoef je geen officieel geocache-account te hebben, maar als je deze wel hebt is dit geen probleem! Het loggen van de geocaches op de HIT is dan een bonus! Voor meer informatie over een account, kijk op www.geocaching.com

X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/megageocachehit/

Nog ruim voldoende plaatsen beschikbaar. Er mogen maximaal 8 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 24 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 19 april om 19:00 uur en duurt tot en met maandag 22 april 15:00 uur.