Vandaag zijn we op bezoek geweest bij de InterHITy. Op de post moesten de deelnemers vanuit een rijdende auto als een echte Aziatische Ninja pijltjes schieten in pionnen. Dit bleek behoorlijk moeilijk te zijn. Hier volgen een aantal belevenissen en weetjes van de InterHITy tot nu toe:

• Zoveel mogelijk spekjes in je mond stoppen en die over de grens smokkelen
  • De auto van de Eros-stam uit de sloot trekken.
  • Er zijn bijzonder veel waterscouts, maar die beheersen de basis routetechnieken niet.
  • Het houthakkersspel is gewonnen door de Natvinders & co, een van de dames kon namelijk heel snel een paaltje doorzagen.
  • Omdat de friettent geen deal wilde sluiten voor 60 man hebben ze boerenkool gegeten.
  • De pubquiz is gewonnen door het C-team van Alphen
    (zij zijn namelijk wel van de goede leeftijd).

Bekijk de Pijlschietfoto's op Facebook.

• Zoveel mogelijk spekjes in je mond stoppen en die over de grens smokkelen
  • De auto van de Eros-stam uit de sloot trekken.
  • De pubquiz is gewonnen door het C-team van Alphen (zij zijn namelijk wel van de goede leeftijd).
  • Bij het Ebola-spel vielen de deelnemers bijna van de brancard.
  • RV de Trekvogels starten zichzelf op wanneer de auto niet op wil starten, hierbij mag de koelkast niet aan staan. Ze hebben de oliepijlstok nodig om de afstandsbediening van de binnenverlichting te vinden.
  • Dit jaar zijn er voor het eerst campers die mee doen, namelijk de HST (hun camper is ouder dan de deelnemers die erin zitten) en RV de Trekvogels.
  • Volgens de Blauwe Ebolacorntjes mag je Schotste Hooglanders niet aaien, want die vallen je aan. Ook raden ze het af om tijdschrift te eten, want dat smaakt niet lekker.
  • De deelnemers moesten het Amerikaanse volkslied spelen op een panfluit, en Natvinders Co waren de enigen die het volledig met bladmuziek konden spelen op een zelfgemaakte panfluit.
  • Frank en Roel hebben elkaar een blauwe plek geleverd met het blaaspijp schieten.
  • Binnen team Putterskani heeft Renske voor het eerst in een heuvelachtig gebied gereden en ze heeft de hellingproef doorstaan.
  • De Eros-stam is slechts één keer goed gereden, van de vele routes die tot nu toe gereden zijn.
  • In het landschap waar ze vandaag gereden hebben zijn er verschillende panda's met een identiteitscrisis gespot door team PROOST.
  • De aap Watje van Alles-Behalve-Watjes kan sinds vandaag zelfstandig zitten.
  • Alles-behalve-Watjes hebben bij het tellen van de spoorrails een trein van dichtbij bekeken.
  • RV de Trekvogels hebben ervaren dat in een camper rijden over drempels uitdagend, nekbrekend en levensgevaarlijk is.
  • VPV on the road genieten erg van de kleurplaten op de achterkant van de route
  • De naam van Team Men-power wordt volgend jaar Team Noodenvelop, ze zijn erg onervaren maar hopen op verbetering in het volgende jaar (en gaan daarvoor volgend jaar meer routetechnieken oefenen, ja, dit zijn de waterscouts waar het eerder over ging).
  • Badeenden hebben altijd pennen, stiften, scharen, kleurtjes, papier, gum, tape, laptops, iPads, omvormers en opladers mee, maar geen potlood.
  • De grote van de auto (Ford Fiesta) van de 3 wijzen zegt niets over de wijsheid van de geest van de inzittenden.

Bekijk de Pijlschietfoto's op Facebook.