X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Alphen | Datum: 19 april t/m 22 april | Leeftijd: 11 t/m 14 jaar | Groep: 1 - 3 pers. | Prijs: € 42

The Junior Challenge

Ga jij The Junior Challenge aan?

Denk jij bij een challenge aan het slapen onder je zelfgemaakte schuilplaats, of een hike afleggen met uitdagende tochttechnieken, waarbij je ook gebruik gaat maken van bijzondere vervoersmiddelen? Of samen met andere scouts een gaaf spel spelen in onze Junior Challange loungetent en daarbuiten? Ben je zelfstandig maar ook een echte teamspeler?  En vindt je het leuk om je eigen eten klaar te maken? Oftewel… Hou jij van verschillende challenges en van hiken? Dan ben je bij The Junior Challenge op de goede plek!

The Junior Challenge zit vol challenges die je met je subgroepje aangaat. Die challenges bestaan uit een aantal gave spellen, een tocht naar een overnachtingsplek buiten het HIT-terrein en je eigen eten maken op een kampvuur. Natuurlijk kom je tijdens de tocht ook een aantal posten tegen waar je een challenge kunt doen. Voor The Junior Challenge kun je je inschrijven in een groepje van maximaal drie personen. Deze groepjes zullen we samen voegen tot subgroepjes, waardoor je ook nog eens andere scouts leert kennen. Om de verschillende challenges uit te voeren, werk je tijdens de HIT dus samen met andere groepjes. Met elke challenge kun je punten scoren. Misschien win jij uiteindelijk wel de gouden Junior Challenge Trofee!

Ben jij benieuwd of jij deze challenge speciaal voor scouts aankunt? Schrijf je dan in voor onze HIT en ontdek het!

X-Link naar een website over dit HIT onderdeel http://junior.challengehit.nl/

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 4 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 30 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 19 april om 19:00 uur en duurt tot en met maandag 22 april 15:00 uur.