Welke HIT-locatie kies jij?

Er zijn zoveel leuke plekken in Nederland voor een hike, een vaartocht of een mooi kamp. Vandaar dat één HIT-plaats natuurlijk niet genoeg is. Daarom vind je de HIT-locaties op meerdere plekken in Nederland. Elke locatie heeft zijn eigen activiteiten.

Er zijn tijdens Pasen in totaal maar liefst zeven HIT-locaties, verspreid over Nederland; Alphen (NB), Dwingeloo, Harderwijk, Heerenveen, Mook, Ommen en Zeeland. Elke HIT-plaats heeft zijn eigen sfeer en mogelijkheden. Een goed kampeerterrein voor een tof kamp, en een mooie omgeving voor een hike zijn er natuurlijk altijd, maar daarnaast heeft elke HIT-plaats ook iets extra's te bieden, zoals meren en plassen, heuvels, knotsgekke of juist bloedserieuze stafteams of precies die HIT-activiteit waar jij altijd al van gedroomd hebt.

Een HIT-activiteit vindt meestal plaats op of rond deze locaties, al zijn er ook enkele onderdelen die het land doorkruisen, of geheel of gedeeltelijk in Duitsland of België worden gehouden. Naar welke HIT-plaats jij wilt komen, mag je helemaal zelf weten. De ene scout kiest ervoor om elk jaar een andere HIT-plaats te bezoeken, terwijl de andere scout ieder jaar naar zijn favoriete HIT-plaats terugkomt

Locaties
kaarthitplaatsen