HIT Ommen

Stap jij in de voetafdruk van Baden Powell in Ommen? Wil je met je vrienden een HIT kamp beleven op een plek bomvol scouting historie, waar je nog echt kunt genietenhit_alp_logo_v_web van scouting? Kom dan naar Gilwell Ada’s Hoeve in Ommen, misschien wel het mooiste scouting label kampterrein van Nederland (sssst… niet verder vertellen!). Gilwell Ada’s Hoeve is al 100 jaar (sinds 1923) eigendom van Scouting Nederland; van jou dus. Welkom thuis!

In dit bosrijke buitencentrum aan de rivier de vecht kun je nog op de authentieke manier op scouting avontuur. Kamperen in het bos, pionieren, vlot varen, boogschieten, hout hakken, vuur stoken en onder de sterrenhemel slapen; het kan hier allemaal! Tijdens het paasweekend kun je bij ons meedoen aan verschillende Hikes, Interesse en Trapperskampen (H.I.T.). Voor elk wat wils, of je van outdoor, indoor, avontuurlijk, gezellig, primitief, lekker of comfortabel kamperen houdt:

Ouder-kind HIT | 7-10 jaar
Expeditie Ommen | 11-14 jaar
Brownsea camp | 13-17 jaar
Kano HIT | 14-17 jaar
Escape (H)IT | 18-88 jaar

Geef je snel op omdat je HIT Ommen 2024 niet wilt missen!

20190421 HIT Sebastiaan Bors 19051