X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Dwingeloo | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 8 t/m 12 jaar | Groep: 1 - 3 pers. | Prijs: € 75

Adventure Rangers

Avontuur in Dwingeloo!

De Adventure Rangers in Dwingeloo is speciaal voor de avontuurlijke welpen onder ons.

Heb jij zin in een avontuur? Lekker op kamp, slapen in je eigen tent op ons eigen kampterrein midden in de bossen van Dwingeloo en overdag toffe spellen doen? Niet alleen, maar met alle nieuwe vrienden die je maakt?

Tijdens de HIT in Dwingeloo zal je bij de Adventure Rangers veel spannende avonturen beleven. We doen bijvoorbeeld toffe spellen in een spannend thema.
Ook klimmen en klauteren we in de touwen of bouwen we hutten in het bos.

Met de Adventure Rangers gaan we ook een dag op hike om de omgeving te verkennen. De hike is in de buurt van het kampterrein en tijdens deze hike zijn er mooie puzzelroutes en komen we uitdagende posten tegen.
Een grote (deels overkapte) kampvuurplaats houdt ons 's avonds warm en droog en we mogen gebruik maken van een toiletgebouw.!

Als Adventure Rangers leer je tijdens dit kamp om samen te spelen in de natuur.  Niets is te gek en alles mag. Je kan je opgeven met een groepje vrienden of alleen. Je zult avonturen beleven en natuurlijk ook nieuwe vrienden maken.

Dus ben tussen de 8 en 12 jaar oud, avontuurlijk en stoer genoeg om het mysterie in het Betoverende bos op te lossen en de Heks te verslaan?
Kom dan tijdens Pasen naar HIT Dwingeloo en je zult daarna een echte Adventure Ranger zijn!

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 4 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 27 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 11:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 16:00 uur.