X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Dwingeloo | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 10 t/m 13 jaar | Groep: 1 - 3 pers. | Prijs: € 73

Kokkamp

Leren koken met pit, kom naar het kokkamp van de HIT!

Dit alles gebeurt in Dwingeloo.
Daar leer je pas koken op scoutingniveau!
Koken op z'n Grieks, Mexicaans of Chinees.
Koken met eieren, meel of vlees.
Als jij denkt, dat wil ik leren, gauw.
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Kies jij voor deze ultieme gok,
Dan word jij in dit weekend de beste Scoutingkok!

Hallo, ben jij een leuke meid of jongen, hou jij van koken of wil je dit leren? Lees dan verder en kom naar het Kokkamp van Dwingeloo!

Als koken in een zelf gepioneerde keuken, op houtvuur en in een oven jou aanspreekt, dan is het Kokkamp iets voor jou. Het Kokkamp is er voor jongens en meisjes tussen de 10 en 13 jaar, die zich het hele weekend bezig willen houden met koken. Niet alleen het koken zelf, maar ook alles wat er verder mee te maken heeft komt aan bod door middel van een theoriespel. Het voorbereiden en het uitvoeren van een goede, lekkere en vooral ook leuke maaltijd staat voorop.

Na dit kamp ben jij zelf in staat om tijdens het zomerkamp of tijdens een hike je eigen potje te koken.  Ook zul je na dit kamp zoete, hartige, warme en koude hapjes kunnen bereiden. Wij zullen je laten zien dat het ook anders kan. Anders, een beetje vreemd, maar wel lekker! Na het Kokkamp krijg je een insignecertificaat, dat jou het recht geeft het insigne "koken" met trots te dragen.

Wil jij bij de beste kok van je groep worden, heb jij lef en heb jij pit? Kom dan naar Dwingeloo en geef je op voor het Kokkamp op de HIT!

Kijk voor meer informatie op onze website.

BELANGRIJK.

Heb je een voedselallergie, ben je veganistisch/vegetarisch of lust je alleen maar patat met appelmoes? Dan raden wij je aan om een andere leuke HIT in Dwingeloo te kiezen waar je eigen eten kan meenemen/klaarmaken!

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Rene Tamminga: 0634546941
X-Link naar een website over dit HIT onderdeel http://kokkamp.scoutingnienoord.com

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 6 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 42 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 13:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 17:00 uur.