X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Dwingeloo | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 7 t/m 11, 21 t/m 75 (ouder) jaar | Groep: 2 pers. | Prijs: € 65

Welp-Ouder-Avonturenkamp

Met Pasen wil Dwingelix jullie graag uitnodigen voor het vieren van 2000 jaar Beilix en zijn toverdrank tonen. Er is alleen 1 probleem. Dwingelix is de formule van de toverdrank kwijtgeraakt. Als dit maar goed komt, de romeinen liggen immers altijd op de loer. Kun je Astrix en Obelix helpen om de formule terug te vinden schrijf je dan snel in!

Ben jij welp en niet ouder dan 11 jaar? Wil je mee op dit avontuur en is je vader of moeder net zo stoer? Schrijf jullie dan samen in voor het Welp-Ouder Avonturenkamp in Dwingeloo!

Deze geweldige HIT vindt plaats op het terrein van Scouting Beyloo ter Horst en wordt verzorgd door een super enthousiast team. We gaan er een geweldig, gezellig, spannend en uitdagend weekend van maken met jou en je vader of moeder. Tijdens het weekend slapen jullie samen in je eigen tent en zijn we lekker buiten in de Dwingelose bossen. Tijdens dit spannende avontuur kunnen we onze Scoutingtechnieken vast goed gebruiken. We leren nieuwe dingen, gaan uitdagingen aan, verleggen grenzen, beleven heel veel plezier en maken nieuwe Scoutingvrienden.

X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/avonturenkampHITDwingeloo/

X-Vol: Maximum aantal groepjes is bereikt. Inschrijven is niet meer mogelijk Er kunnen maximaal 80 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Er zijn speciale eisen aan de koppelgrootte, het aantal mensen moet een veelvoud zijn van 2. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 10:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 17:00 uur. Dit kamp start niet op de hoofdlocatie. Dit kamp vindt niet plaats op de hoofdlocatie, maar scouting Beyloo ter Horst te Beilen .

BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR INSCHRIJVEN BIJ OUDER-KIND-ACTIVITEITEN:

De ouder-kind-activiteiten zijn bedoeld voor koppels die bestaan uit één kind en één ouder (of andere volwassene). Het kind is lid van Scouting Nederland, voor de volwassene is dit lidmaatschap niet verplicht. Op het inschrijfformulier schrijven het kind en de volwassene zich samen in; het kind wordt ingeschreven als deelnemer en de volwassene als begeleider. De inschrijving via dit formulier is voor twee personen, en er wordt in de procedure ook voor twee personen betaald.

Bij de volgende kampen is het mogelijk om in te schrijven met een ouder die wél lid is van Scouting en een kind dat géén lid is, die koppels schrijven zich in met het 'Ouder' formulier:

• HIT Harderwijk Ouder-kind weekend
  • HIT Harderwijk Ouder-Kind-Hike Harderwijk
  • HIT Mook Outdoor Ouder Kind Kamp
  • HIT Ommen Ouder-kind HIT
  • HIT Zeeland Ouder-Welp-Hike

Als je daar gebruik van wil maken, neem dan contact op met de Helpdesk.