X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Mook | Datum: 29 maart t/m 1 april | Leeftijd: 7 t/m 11, 21 t/m 77 (ouder) jaar | Groep: 2 pers. | Prijs: € 80

Ouder Kind Hike Mook

Ben je tussen de 7 en 11 jaar oud en niet bang voor een flinke wandeltocht, dan is de Ouder Kind Hike Mook iets dat je niet wilt missen. Tenminste... als je samen kan lopen met een volwassene (21+) die het ook aan durft.

Vrijdag starten wij op scouting kampeerterrein 't Herrendal in Mook. Daar maken we met elkaar kennis, zijn er diverse activiteiten en slapen jullie in je eigen tent.

Zaterdag start jullie tweedaagse wandeltocht van het scouting kampeerterrein 't Herrendal in Mook naar het Wylerbergmeer in Beek. Zondag lopen jullie van het Wylerbergmeer naar Nijmegen. Jullie krijgen een kaart waarmee je zelf de route kunt bedenken. Onderweg is er een vaste (maar niet verplichte!) rustpost. Jullie kunnen de route zo lang maken als jullie zelf willen. De kortste route is ongeveer acht km per dag.

Je moet wel een echte Scout zijn, want jullie zullen veel samen moeten doen: kaartlezen, tent opzetten, eten koken en natuurlijk... lopen. De leiding zorgt voor de boodschappen, overnachtingsplekken en het vervoer van de bagage. Zie je dat zitten? Schrijf je dan samen met je volwassen loopmaatje in. Inschrijven kan alleen per koppel van één kind met één volwassene.

Volg ons ook op social media!

HIT Mook

Ouder Kind Hike Mook

HIT Mook

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bijna vol: Nog 2 plaatsen beschikbaar. Er mogen maximaal 3 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 50 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Er zijn speciale eisen aan de koppelgrootte, het aantal mensen moet een veelvoud zijn van 2. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 18:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 15:00 uur. Dit kamp start niet op de hoofdlocatie. Dit kamp vindt niet plaats op de hoofdlocatie, maar op o.a. scouting kampeerterrein 't Herrendal in Mook en op reacreatiegebied Wylerbergmeer in Beek-Ubbergen. We eindigen maandag op onze hoofdlocatie: scouting kampeerterrein St. Walrick in Overasselt.

BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR INSCHRIJVEN BIJ OUDER-KIND-ACTIVITEITEN:

De ouder-kind-activiteiten zijn bedoeld voor koppels die bestaan uit één kind en één ouder (of andere volwassene). Het kind is lid van Scouting Nederland, voor de volwassene is dit lidmaatschap niet verplicht. Op het inschrijfformulier schrijven het kind en de volwassene zich samen in; het kind wordt ingeschreven als deelnemer en de volwassene als begeleider. De inschrijving via dit formulier is voor twee personen, en er wordt in de procedure ook voor twee personen betaald.

Bij de volgende kampen is het mogelijk om in te schrijven met een ouder die wél lid is van Scouting en een kind dat géén lid is, die koppels schrijven zich in met het 'Ouder' formulier:

• HIT Harderwijk Ouder-kind weekend
  • HIT Harderwijk Ouder-Kind-Hike Harderwijk
  • HIT Mook Outdoor Ouder Kind Kamp
  • HIT Ommen Ouder-kind HIT
  • HIT Zeeland Ouder-Welp-Hike

Als je daar gebruik van wil maken, neem dan contact op met de Helpdesk.