X- X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Mook | Datum: 29 maart t/m 1 april | Leeftijd: 9 t/m 12, 21 t/m 88 (ouder) jaar | Groep: 2 pers. | Prijs: € 70

Outdoor Ouder Kind Kamp

Met z'n allen op avontuur!

Ben je op een laagdrempelige manier op zoek naar de balans tussen: ouder-kind quality-time, gezelligheid en kennismaken / actief bezig zijn met outdoor scouting(kampeer)technieken? En vind je het leuk dat we ons onderdompelen in een gaaf thema? Kom dan naar het Outdoor Ouder Kind Kamp (OOKK) van HIT Mook!

Nadat we zijn ‘gestrand’, maken we kennis met de andere deelnemers en gaan we ons eigen ‘onderkomen’ bouwen. Dit kan je eigen tent zijn, maar ook een eigen ontwerp met zelf meegebrachte zeilen, touwen en andere materialen. We slapen in elk geval niet in een gebouw. Koken doen we zoveel mogelijk gezamenlijk, waarbij je primitieve skills op de proef worden gesteld. Als de kids op bed liggen, kunnen de ouders nog even napraten bij het kampvuur. Een hapje en drankje zijn tegen vergoeding aanwezig.

Kennis van outdoor scouting(kampeer)technieken is geen vereiste. Het ervaren stafteam helpt je daar waar nodig om een gezellige, actieve, uitdagende en avontuurlijke activiteit te beleven. De mate ervan bepaal je zelf.

Inschrijven doe je met z’n tweeën (koppel). Een koppel bestaat uit een kind (9 t/m 12 jaar) en een ouder. Minimaal één van beiden dient lid te zijn van scouting Nederland. Van de ander wordt verwacht vanuit een ‘scouting-mind’ op zoek te zijn naar uitdaging en avontuur.

Kortom, ben je voor de combinatie van ouder-kind op zoek naar een gezellige, actieve, uitdagende en avontuurlijke activiteit tijdens Pasen, waarbij scoutingtradities worden gecombineerd met moderne technieken en wil je ouder-kind-quality-time? Dan is het Outdoor Ouder Kind Kamp van HIT Mook er voor jou. Geef je op als koppel (maximaal vijf koppels per Scoutinggroep) en we maken er samen een onvergetelijk kamp van!

Er zijn twee mogelijkheden om je voor het Outdoor Ouder Kind Kamp in Mook in te schrijven. De mogelijkheid is afhankelijk van wie lid is van scouting Nederland:

• is de ouder lid, dan gebruik je optie Ouder
  • is het kind lid, dan gebruik je optie Kind
  • zijn beide lid, dan mag je kiezen welke optie je gebruikt

Graag ontmoeten we elkaar tijdens het Outdoor Ouder Kind Kamp in Mook, zodat we er samen een onvergetelijk kamp van kunnen maken!

Let op: Dit kamp start op vrijdag al om 15:00 uur. Mocht je dit niet redden, dan is dit geen probleem. Overleg wel even met de kampstaf vanaf hoe laat jij aanwezig kan zijn.

Volg ons ook op social media!

HIT Mook

Outdoor Ouder-KindKamp

HIT Mook

X-Vol: Maximum aantal groepjes is bereikt. Inschrijven is niet meer mogelijk Er mogen maximaal 5 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 50 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 15:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 15:00 uur.

BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR INSCHRIJVEN BIJ OUDER-KIND-ACTIVITEITEN:

De ouder-kind-activiteiten zijn bedoeld voor koppels die bestaan uit één kind en één ouder (of andere volwassene). Het kind is lid van Scouting Nederland, voor de volwassene is dit lidmaatschap niet verplicht. Op het inschrijfformulier schrijven het kind en de volwassene zich samen in; het kind wordt ingeschreven als deelnemer en de volwassene als begeleider. De inschrijving via dit formulier is voor twee personen, en er wordt in de procedure ook voor twee personen betaald.

Bij de volgende kampen is het mogelijk om in te schrijven met een ouder die wél lid is van Scouting en een kind dat géén lid is, die koppels schrijven zich in met het 'Ouder' formulier:

• HIT Harderwijk Ouder-kind weekend
  • HIT Harderwijk Ouder-Kind-Hike Harderwijk
  • HIT Mook Outdoor Ouder Kind Kamp
  • HIT Ommen Ouder-kind HIT
  • HIT Zeeland Ouder-Welp-Hike

Als je daar gebruik van wil maken, neem dan contact op met de Helpdesk.