X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Mook | Datum: 29 maart t/m 1 april | Leeftijd: 18 t/m 80 jaar | Groep: 2 - 5 pers. | Prijs: € 75

The Phone Xperience

Expect the unexpected

*Pling!* Je hebt een nieuw bericht op je telefoon. De afzender? Onbekend. Het bericht bevat een hint naar je volgende bestemmingWie weet wat je daar te wachten staat? Lukt het jou om met zo veel mogelijk punten de eindstreep te halen?

Bij The Phone Xperience gaat alles via je telefoon. Op vrijdag verzamel je op de afgesproken plek. Ineens gaat je telefoon af: je hebt een bericht van een onbekende afzender, met de eerste aanwijzingen. Nadat je het bericht goed gelezen hebt, kijk je eens goed in het rond. Zie je de persoon waar het bericht vandaan komt ergens? Nee, helaas. Maar je weet dat ze altijd in de buurt zijn en je altijd in de gaten houden.

Uiteindelijk besluit je de instructies uit het bericht toch maar op te volgen. Je dropt je spullen in de achtergelaten aanhanger en begeeft je naar het dichtstbijzijnde treinstation. Daar moet je in een trein stappen. Maar de eindbestemming? Die is nog onbekend. Los de cryptische hints op om achter de volgende locatie te komen. Onderweg krijg je verschillende uitdagingen voor je kiezen, waarmee je zo veel mogelijk punten probeert te verzamelen.

Als je alle aanwijzingen en instructies van de onbekende persoon goed opvolgt, ontmoet je het gezelligste HIT-team en de andere deelnemers ’s avonds op de overnachtingsplek. Daar staat het eten voor je klaar, een drankje voor je koud, brandt het kampvuur al lekker en is er een leuk en informeel avondprogramma. Aan het eind van de avond duik je lekker in je eigen tent in je slaapzak. Afwachten, wat je morgen allemaal weer te wachten staat.

Let op: Dit kamp start vrijdag al om 11.30 uur. Mocht je dit niet redden, dan is dat geen probleem. Overleg wel even met de kampstaf vanaf hoe laat jij aanwezig kan zijn. Er zal veel gebruik worden gemaakt van het OV, dit is voor eigen rekening. Houdt rekening met circa €65,- p.p. (dit is excl. kortingen of abonnementen)

Volg ons ook op social media!

The Phone Experience

HIT Mook

HIT Mook

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

X-Vol: alleen nog inschrijven op 1 gereserveerde plaats. Er mogen maximaal 5 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 25 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 11:30 uur en duurt tot en met maandag 1 april 15:00 uur. Dit kamp start niet op de hoofdlocatie. Dit kamp vindt niet plaats op de hoofdlocatie, maar IS geheim. We eindigen maandag op onze hoofdlocatie: scouting kampeerterrein St. Walrick in Overasselt.