X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Alphen | Datum: 29 maart t/m 1 april | Leeftijd: 14 t/m 18 jaar | Groep: 2 - 6 pers. | Prijs: € 66

Alphen Team X-perience

ATX: The walking diner

Ben jij helemaal klaar voor het ultieme smaakavontuur met je vrienden tijdens het Walking Diner met Pasen? Welkom bij de ATX, het gastronomische feest voor fijnproevers in de dop! Ons doel? Een onvergetelijk weekend vol lekkernijen, culinaire ontdekkingen en nieuwe routetechnieken. Als je van uitdagende postspellen houdt, graag de weg wijst naar de lekkerste tochttechnieken, en een onvergetelijke tijd wilt hebben met je foodie-vrienden, dan is de ATX de place to be. Het thema van dit jaar? Dat blijft nog even een smakelijke verrassing, maar geloof ons, het wordt een smulfestijn!

De ATX is exclusief voor foodies tussen 14 en 18 jaar oud. Jij en je culinaire crew van 3 tot 6 vrienden kunnen je aanmelden. Zijn jullie maar met z'n tweeën? Geen probleem! We zorgen voor een match met andere tweepersoons-smaakpioniers, en wie weet vind je wel nieuwe loopmaatjes voor het leven.

Wat staat je te wachten? Tijdens dit ovenheerlijke weekend trek je van het ene smakelijke subkamp naar het andere in het culinaire paradijs van Alphen en omstreken. De route op zichzelf is al een avontuur, met verrassende routetechnieken om je scherp en creatief te houden. Heb je trek in een uitdaging? Probeer de route te ontcijferen voordat je het subkamp bereikt. En daarna begint het smulfestijn pas echt! Tent opzetten, zelf koken met de heerlijkste ingrediënten en vervolgens wacht een culinaire activiteit om je vingers bij af te likken. Genoeg tijd om met andere kookgekken te socializen, te genieten van snacks en nieuwe recepten uit te wisselen.

Maar hoe bemachtig je die felbegeerde gouden trofee voor beste team? Simpel! In totaal loop je ongeveer 35-40 culinaire kilometers. Tijdens de route en door uit te blinken bij de culinaire uitdagingen verzamel je punten om de gouden trofee voor beste chef te winnen. Het beste deel? De gouden trofee is een wisselprijs, maar jullie groepsnaam zal schitteren op het erepodium.

Ons topteam staat klaar om ervoor te zorgen dat dit weekend een culinair hoogstandje wordt dat je nooit zult vergeten. We combineren gezelligheid, spanning en heel veel humor. En, natuurlijk, we willen weten wat jouw favoriete gerecht is bij een walking diner. Het is ons jaarlijkse kookfeest om de ATX te organiseren, en we kunnen niet wachten om deze culinaire vreugde met jou te delen. Mis het niet!

Alvast in de stemming komen? Volg ons op Twitter (@ATXscouting), Instagram (hitatx), YouTube (ATX Alphen) of op Facebook (ATX). Zo mis je geen informatie die wij vooraf met jullie willen delen.

Benieuwd naar hoe dit weekend er ongeveer uit zal zien:

Durf jij samen met je vrienden de uitdaging aan? Geef je dan snel op, want dit weekend wordt echt vet!

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Marc Stienen: 06-11916808
X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/ATXScouting/

X-Vol: alleen nog inschrijven op 1 gereserveerde plaats. Er mogen maximaal 6 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 67 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 18:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 14:00 uur.