X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Alphen | Datum: 29 maart t/m 1 april | Leeftijd: 10 t/m 13 jaar | Groep: 2 - 6 pers. | Prijs: € 61

Skillz

Wie gaat de uitdaging aan en heeft de beste Skillz?

Een uitdagend onderdeel binnen HIT Alphen! Bij de HIT Skillz ga je de uitdaging aan om je scoutingskillz te tonen. Is geen routetechniek te gek voor jou? Is een tocht in het donker geen probleem voor jou? Heb jij de Skillz om te koken op je eigen fornuis maar ook op houtvuur? Ben je altijd iets te fanatiek in een bosspel of ben je liever tactisch bezig een spel te winnen? Reis met ons de wereld over en laat al jullie skillz zien!

Op de zaterdag testen we jullie routetechnieken-Skillz. Je hoeft geen held te zijn in de ouderwetse routetechnieken, want er komen alleen maar nieuwe technieken voorbij die je nog nooit gezien hebt! ’s Avonds worden jullie uitgedaagd met jullie eigen potje eten te koken of in het donker een bosspel te winnen! Zondag en maandag staan andere uitdagingen om jullie Skillz te testen op het programma, zoals primitief koken, vuur maken en communicatie. Schrijf je in en kom met Pasen je Skillz tonen bij onze HIT!

Het  kamp staat op het hoofdkamp van HIT Alphen. Hier beginnen we op vrijdagavond (7 april) en sluiten gezamenlijk af met de andere HIT onderdelen op maandag (10 april).

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Anouk Horn: 06-23068643

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 8 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 35 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 18:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 14:00 uur.