X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Alphen | Datum: 29 maart t/m 1 april | Leeftijd: 12 t/m 15 jaar | Groep: 2 - 3 pers. | Prijs: € 66

The Challenge

Ga jij The Challenge aan?

Ben jij die onverschrokken scout die niet terugdeinst voor een flinke Challenge? Degene die niet bang is voor creatieve tochttechnieken en uitdagende posten? Vind jij het tof om je eigen eten te maken boven een knetterend kampvuur? Maar ben jij ook stiekem te lui om íedere avond zelf te moeten koken? Dan is “The Challenge” perfect voor jou!

“The Challenge” daagt jou iedere dag uit met een reeks wisselende proeven die variëren van een epische trektocht tot het slapen onder je eigen zeil. Tijdens de hike draag je zelf je spullen voor één nacht mee. Onderweg kom je langs verschillende posten waar je diverse uitdagingen aangaat. Naast de hike doen we natuurlijk ook Challenges op onze eigen HIT-terrein en in de omgeving.

Houd jij van een beetje gezelligheid met je mede-Challengers? En plof jij graag op de bank na een lange dag hiken? Wil jij de ene avond een bizar spannend programma, en de andere avond het meest chille programma dat je ooit in een bos hebt gedaan? Dan past “The Challenge” perfect bij jou. Dus kom ook naar Brabant en maak kennis met het chillste en gekste stafteam van Nederland!

Voor The Challenge kun je je aanmelden met een groepje van twee of drie personen. Tijdens het uitvoeren van de uitdagingen werk je vaak samen met andere groepen. Elke uitdaging levert punten op, waarmee je op de laatste dag "The Final Challenge" kunt aangaan! Wellicht neem jij de gouden trofee mee naar huis, of heb je toffe nieuwe vrienden gemaakt. Schrijf je in voor onze HIT en ontdek het zelf!

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 6 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 31 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op vrijdag 29 maart om 18:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 14:00 uur.