X- X- X-

X- X- X- X- X- X-

Plaats: Zeeland | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 21 t/m 88 jaar | Groep: 1 - 4 pers. | Prijs: € 62

BordspellenMania 21+

JIJ BENT AAN ZET.

JA! Je ziet het goed! Dit jaar is er weer een BordspellenMania HIT voor jou als 21+scout :-)

Een weekend lang de tijd om gezellig (bord-)spellen te spelen in onze spellentent en van tijd tot tijd ga je (natuurlijk bloedfanatiek) aan de slag tijdens 1 van de spellen die we uitgewerkt hebben tot een spel in het groot en/of 'levend'spel variant.

Of jou favoriete spel nu Catan is, Qwixx, Exploding Kittens, Dixit of Regenwormen; het maakt niet uit. Ben je een tactische speler of speel je meer op geluk? Deze hit is er voor elke spelletjes liefhebber.

En verder? Wat dacht je van een thema maaltijd (welk spel zouden we daarvoor in gedachten hebben?!?), nieuwe spellen proberen, eind van de dag een biertje bij het kampvuur en natuurlijk is er de mogelijkheid om 's morgens een bakkie koffie te zetten.

Het stafteam is alweer druk bezig om nieuwe spellen uit te werken en spelmateriaal te maken. Het enige wat jij moet doen is je snel inschrijven want er is maar beperkt plaats. En zet alvast een tof spel op je bagagelijst om mee te brengen tijdens het Paasweekend!

Oh ja, eventueel vrijdag al komen behoort ook tot de mogelijkheden ;-)

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 8 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 22 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 10:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 13:30 uur.