X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Zeeland | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 23 t/m 69 jaar | Groep: 2 - 5 pers. | Prijs: € 80

Bourgondische Autopuzzeltocht

Lukt 'et vandaege nie, dan lukt 'et merrege

website

Deze HIT is perfect geschikt voor scouts vanaf 23 jaar die met Pasen door het Zeeuwse landschap wil toeren in hun eigen auto, bij een kampvuur willen onthaasten en het hele weekend verrast wil worden met leuke routes, puzzels & uitdagende spelen, lekker eten en leuke workshops.

Het is ons weer gelukt een originele en nieuwe route te maken. Een mooie tocht, kriskras door Zeeland. Leuke workshop en een uitdagend spel ontbreken ook dit jaar niet. Dus stap in je eigen auto en kom deze unieke plekjes ontdekken!

Tussen de raadsels, puzzels en uitdagende opdrachten door, is er altijd tijd voor een bakje koffie en gezelligheid en lekkers van lokale specialiteiten.  's Avonds koken we met z'n allen een bourgondiche maaltijd waarbij we het liefst ook wat orginele kooktechnieken gebruiken.

Dus, ben jij  een 23+ scout of leidinggevende met voorliefde voor autorijden en lekker eten? Klik door en meld je aan voor de Bourgondische Autopuzzeltocht!

website

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 15 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 66 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 09:30 uur en duurt tot en met maandag 1 april 14:00 uur. Dit kamp start niet op de hoofdlocatie.