X- X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Zeeland | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 7 t/m 11, 21 t/m 101 (ouder) jaar | Groep: 2 pers. | Prijs: € 64

Ouder-Welp-Hike

Help! Het schip is gezonken. Kan jij de bewoonde wereld weer bereiken?

Ons schip is helaas net gezonken, maar je hebt geluk! Er is een eiland dichtbij. Heb jij het doorzettingsvermogen, de kennis en de kracht om te overleven op dit eiland en tegelijkertijd op tijd voor het Paasontbijt weer terug te zijn in de bewoonde wereld?

Kom dan samen met je vader, moeder, broer, zus (of andere 21+-er) en wie weet, vind jij de weg weer terug naar huis!

X-Vol: Maximum aantal groepjes is bereikt. Inschrijven is niet meer mogelijk Er mogen maximaal 8 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 50 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Er zijn speciale eisen aan de koppelgrootte, het aantal mensen moet een veelvoud zijn van 2. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 10:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 13:30 uur. Dit kamp start niet op de hoofdlocatie.

BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR INSCHRIJVEN BIJ OUDER-KIND-ACTIVITEITEN:

De ouder-kind-activiteiten zijn bedoeld voor koppels die bestaan uit één kind en één ouder (of andere volwassene). Het kind is lid van Scouting Nederland, voor de volwassene is dit lidmaatschap niet verplicht. Op het inschrijfformulier schrijven het kind en de volwassene zich samen in; het kind wordt ingeschreven als deelnemer en de volwassene als begeleider. De inschrijving via dit formulier is voor twee personen, en er wordt in de procedure ook voor twee personen betaald.

Bij de volgende kampen is het mogelijk om in te schrijven met een ouder die wél lid is van Scouting en een kind dat géén lid is, die koppels schrijven zich in met het 'Ouder' formulier:

• HIT Harderwijk Ouder-kind weekend
  • HIT Harderwijk Ouder-Kind-Hike Harderwijk
  • HIT Mook Outdoor Ouder Kind Kamp
  • HIT Ommen Ouder-kind HIT
  • HIT Zeeland Ouder-Welp-Hike

Als je daar gebruik van wil maken, neem dan contact op met de Helpdesk.