X- X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Zeeland | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 11 t/m 15 jaar | Groep: 1 - 6 pers. | Prijs: € 63

Overleef jij... - Expeditie Robinson

Durf jij het aan?

Alle deelnemers aan Expeditie Robinson HIT 2024 zullen als echte avonturiers een weekend lang worden getest op spel- en survival skills! Ben jij samen met jouw groepje de beste in het oplossen van raadsels, het winnen van eliminatieproeven en het tactisch uitspelen van de andere deelnemers? Dan mogen jullie jezelf wellicht uitroepen tot HIT Robinson winnaar 2024!

Wat hoort er bij een weekendje Robinson? Samen met de andere bewoners van jouw eiland deelnemen aan spannende proeven en een tactisch blok vormen bij iedere eilandraad. Koken op een houtvuurtje dat je helemaal zelf moet maken, gezellige avonden rond het kampvuur met al je nieuwe vrienden en natuurlijk ook weer slapen in je eigen tentje!

- Avontuur - Spelletjes - Actie -

Alle deelnemers zijn welkom, zowel meiden als jongens!

Expeditie Robinson

Gametimehit 2016

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 20 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 30 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 10:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 15:00 uur.