X- X- X- X- X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Zeeland | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 10 t/m 14 jaar | Groep: 1 - 2 pers. | Prijs: € 75

TeCoHIT

Warning: Don't try this at home!

Hou jij van een beetje (elektro)spanning? Dan zit je bij deze HIT goed! Wij gaan allerlei proeven, opdrachten en workshops doen met techniek en communicatie.

We gaan vooral dingen doen die je thuis niet mag.  Dit doe je allemaal met hulp van mensen die er echt verstand van hebben, omdat ze er voor gestudeerd hebben of dit voor hun werk of hobby dagelijks doen.

Tijdens dit kamp maak je zeker een radioverbinding, soldeer je een zelfbouwproject, programmeer je iets op een computer en werk je met lage en hoge spanning. Je gaat naar huis met alles wat je gemaakt hebt, een hoop nieuwe kennis en ervaring, de herinnering aan een super gaaf kamp en nieuwe vrienden, want op dit kamp ben je ook in je eentje van harte welkom. We werken niet met vaste subgroepjes. Onze activiteiten vinden allemaal plaats op het kampterrein in 's Gravenpolder.

We gaan er echt een keigaaf weekend van maken en we hopen dat jij ook komt!

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.ourownspace.nl/tecohit/

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 2 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 24 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 13:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 12:00 uur. Dit kamp vindt niet plaats op de hoofdlocatie, maar 's Gravenpolder (ZLD).