X- X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Zeeland | Datum: 30 maart t/m 1 april | Leeftijd: 13 t/m 16 jaar | Groep: 2 - 3 pers. | Prijs: € 60

Treasure Hunt - Safari door Afrika

Ga mee op safari en bouw de grootste piramide

Heb jij zin in een driedaagse Safari door Afrika? Dan ben je bij de Treasure Hunt aan het goede adres! Samen met je team én smartphone ga je op safari door Afrika, tegelijkertijd ga je de strijd met andere teams aan voor de felbegeerde Treasure Hunt Trofee.

Dit jaar wordt de Treasure Hunt spannender dan ooit te voren! In drie dagen wandel je met behulp van de app van post naar post. Onderweg speur je in de omgeving naar aanwijzingen, kom je misschien de Big Five wel tegen, heb je contact met je persoonlijke reisleider en speel je gave spellen in de stad. Ook op het kampterrein is het genieten; op dag één schuif je al aan in het enige echte Treasure Hunt restaurant!

Natuurlijk worden er ook punten verdiend. Iedere dag spelen we een centraal spel waarbij alle groepen hun uiterste best doen de hoogste score te halen. De spellen tijdens de tocht en op het terrein kunnen je groep een voorsprong opleveren; zelfs een toffe selfie levert je punten op! Weet jij de beste piramides te bouwen en hierbij gebruik te maken van tactiek? Dan wint jouw team misschien wel de Treasure Hunt 2024?

• Wil je wel een hike’je lopen, maar ben je geen echte kilometervreter?
  • Heb je een gezonde dosis humor?
  • Ben je dol op spelletjes en kan je niet wachten je safari-outfit uit de kast te halen?
  • Ben je gek op je smartphone, maar ben je er wel weer even aan toe om ‘echte’ nieuwe vrienden te maken?
  • Kun jij je eigen tent opzetten en met behulp van een kaart (of Google Maps ) zelf je weg te vinden?
  • Wil je naar de HIT waar de lekkerste maaltijden worden geserveerd?

Dan is de Treasure Hunt echt iets voor jou!

Let op: Om mee te doen aan deze HIT heb je per persoon/koppel/troppel ten minste één recente smartphone nodig met voldoende accu (lees; powerbank?) en data (4G/5G).

TH2022

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Marijn Glerum: 06-48819031

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 8 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 25 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 30 maart om 10:00 uur en duurt tot en met maandag 1 april 15:00 uur. Dit kamp start niet op de hoofdlocatie.