Bart Wullems Mook vrijwilligerspenning

Afgelopen zaterdag (5 januari) werd Bart Wullems bij zijn eigen scouting groep verrast door de burgemeester Hans Gaillard van Son en Breugel. De burgemeester begon met een klein praatje richting de aanwezige jeugdleden en vervolgde daarna zijn speech welke gericht was aan Bart door te spieken op zijn smart phone.
Al snel werd duidelijk dat Bart de vrijwilligerspenning van de gemeente zou krijgen voor onder andere zijn inzet bij scouting. Na de uitreiking van de penning was er een klein momentje voor de pers om foto’s te maken. Daarna kregen alle jeugdleden leiding en familie de kans om Bart te feliciteren.

Al met al was dit een grote verrassing voor Bart. Hij was verrast dat zoveel mensen dit voor hem geheim hebben kunnen houden. Ook zegt hij blij te zijn met de waardering.

Niet alleen bij zijn eigen groep is Bart actief maar ook regionaal, landelijk en internationaal is Bart een actieve scout. Zo is hij scoutsleiding bij scouting Dutmella, trainer voor Regio Eindhoven. In het verleden was hij landelijk ook al actief als subkamphoofd op de JubJam100 en was hij troepleider van de Toffees tijden de World Scout Jamboree van 2011 in Zweden. Maar wij kennen Bart natuurlijk allemaal als voorzitter van HIT Mook.