Vanaf het scoutingterrein St. Walrick in Overasselt worden verschillende HITs in de omgeving gecoƶrdineerd. Het terrein in Overasselt is als volgt te bereiken:

Met de auto

• A73 : afslag 2: Nijmegen-Dukenburg
  • Bij het eerste verkeerslicht rechtsaf.
  • Na ongeveer 2 km rechtsaf, de Hessenbergseweg.
  • Na 100 meter zie je aan de rechter zijde van de weg een slagboom en een bord met: Scoutingkampeerterrein St. Walrick.
  • Dit is de toegang tot het kampeerterrein. (Hessenbergseweg tegenover nr. 5)

Let op: de parkeerplaats bij het Buitencentrum is gereserveerd voor gasten van het Buitencentrum. Voor navigatie systemen gebruik als adres Hessenbergseweg 5 in Overasselt!

Openbaar vervoer

Lijn 9 (Grave - Nijmegen) rijdt tussen het busstation Nijmegen (bij centraal station NS) en de halteplaats bij St. Walrick. De reistijd bedraagt ongeveer 20 minuten.

Let op: De HITs van HIT Mook starten niet allemaal op het centrale terrein in Overasselt. Ze eindigen wel allemaal in Overasselt. In het deelnemersboekje dat elke HIT-deelnemer voor de start van de HIT krijgt, staat meer informatie over de precieze openings- en sluitingslocatie aangegeven.