Logo HIT Baarn

Kom eruit halen wat erin zit, bij de HIT in Baarn! Vanuit het labelterrein Buitenzorg verwelkomen we jullie voor weer een geweldige editie van de HIT. Ga je voor een wild avontuur met je ouders, of een uitdagende tocht door onze bosrijke omgeving, ben je wellicht in voor mollenstreken, of wil je juist een über-gezellig superdeluxe megachill weekend; Baarn biedt het! Dus zet je tas maar vast klaar en we zien je graag 14-17 april 2017 in Baarn!

Baarn biedt het!

Welpen

Ben je een stoere welp, en wil je graag aan je ouders laten zien hoe gaaf scouting is? Neem ze dan mee naar het Welp-Ouder-Avonturenkamp of de Ouder-Kind-Hike Baarn. Bij het Welp-Ouder-Avonturenkamp ga je dit jaar terug in de tijd, naar de tijd dat de wereld vol zat met Ranzige Ridders, Stoere Struikrovers en Pinnige Prinsessen. De Ranzige Ridders rijden met hun paarden door de bossen en de velden, op zoek naar avontuur. En jij mag dit avontuur samen met één van je ouders gaan meemaken! Gaan jullie mee? Bij de Ouder-Kind-Hike loop je in twee dagen van Austerlitz naar Baarn. De overnachtingsplekken liggen vast, en ook het vervoer van bagage, en het eten en drinken worden voor je geregeld. Je kookt je eigen eten en slaapt in je eigen tent. De route bepaal je zelf.

Scouts en explo's

Scouts kunnen een tof weekend beleven bij Do, Dare & Deal with it! In een groepje van 2-5 personen ga je op stap en beleef je de gekste dingen. Van kussengevechten op stations, katapult schieten met paaseieren, toffe en uitdagende routetechnieken en tot 's avonds laat bij het kampvuur zitten. Bij de DDD-Hit verveel je je nooit! Voor scouts en explo's tussen de 13 en 16 bieden we Wie is de Mol?; een spel vol intriges, verbondjes, tactiek en natuurlijk heel veel lol. Met allerlei opdrachten kun je geld verdienen. Maar...iemand is de Mol, en die gaat er alles aan doen om te zorgen dat er niet te veel geld in de pot komt. Aan jou de taak om de Mol te ontmaskeren en met de pot naar huis te gaan.

Ben je explo en kijk je graag misdaadseries? Of zou je graag een keer zelf, met je eigen rechercheteam, een moordzaak willen oplossen? De Crime Scout Investigation HIT zoekt talentvolle rechercheurs met scoutingervaring voor de afdeling moordzaken. 1 slachtoffer, 5 verdachten. Er leeft een moordenaar in ons midden en hij/zij is niet van plan zich snel bekend te maken. Wie spreekt de waarheid en wie liegt er, of hebben alle verdachten misschien wel iets te verbergen? Ook als je niet houdt van misdaadseries, maar wel slim kunt onderhandelen, ben je in Baarn op je plek. Want explo's die de taal van het geld beheersen, kunnen bij Money Talks hun hart ophalen. Als je fanatiek bent, van een uitdaging houdt, en in staat bent om helder na te denken, dan staat jou een weekend te wachten van alle gemakken voorzien. Of wordt het lekker niksen zonder luxe? De keuze is aan jou.

Roverscouts en plusscouts

Voor de 16+'ers die gewoon zin hebben in een ouderwets gezellig weekend weg met je vrienden of medeleiding hebben we tenslotte nog de Niet Zomaar een HIT ; de leukste HIT van Nederland waarbij niets hoeft en alles mag. Volledig verzorgd is er iedere dag een actief en gezellig programma met de leukste posten onderweg, originele activiteiten er omheen en een uniek avondprogramma met (live) muziek en lekkers. Een volledig verzorgd weekendfeest met voor ieders wil wat.

Ben je al enthousiast geworden? In Baarn ben je welkom!

Tot ziens in Baarn 14-17 april 2017!