X- X- X- X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Baarn | Datum: 15 april t/m 17 april | Leeftijd: 14 t/m 18 jaar | Groep: 2 - 6 pers. | Prijs: € 55

Money Talks

Beheers jij de taal van het geld?

Het paasweekend komt er weer aan en jij bent op zoek naar een leuk weekend? Zoek dan niet verder maar laat het geld voor je spreken bij Money Talks!!! Hard werken voor een luxe weekend of liever op je luie gat zitten en op een houtje bijten? Bij ons kan het allemaal.

Bij aankomst op zaterdag beginnen we op nul. Met opdrachten en uitdagingen, door slim te sparen, onderhandelen en investeren kun je geld verdienen om je verblijf zo aangenaam en luxe mogelijk te maken.

Maar pas op, is de leiding wel altijd zo behulpzaam als ze er uit zien? Of proberen ze jou, op slinkse wijze, te ontdoen van je zuurverdiende centen? Deelname aan dit weekend gaat niet geheel over rozen, maar omdat jij een echte scout bent weet jij prima je hoofd boven water te houden en heb je vooral een geweldig weekend.

We hebben een vaste thuisbasis tijdens dit weekend, maar denk nou niet dat dit betekent dat je lekker kunt luieren. Het kan zomaar zijn dat je een stief stukkie moet lopen om je centen bij elkaar te schrapen. Verder zijn wij niet vies van een uitdagende routetechniek, een “lastig” puzzeltje of een summier omschreven opdracht.

Houd je wel van een uitdaging, heb je humor, ben je eerlijk en fanatiek en ben je bovenal in staat om helder na te denken? Dan is deze HIT zeker iets voor jou!

X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/hitmoneytalks/

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 34 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 38 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 15 april om 10:00 uur en duurt tot en met maandag 17 april 15:00 uur.