X- X- X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Baarn | Datum: 15 april t/m 17 april | Leeftijd: 11 t/m 15 jaar | Groep: 2 - 5 pers. | Prijs: € 47

Do, Dare & Deal with it! goes Pirates

Aaarrrrggh Stoere Scouts Piraten! Jullie hebben het tofste onderdeel van HIT Baarn gevonden. Deze HIT is voor alle stoere Piraten die zin hebben in een weekend lang rond ravotten, kogels ontwijken en het enteren van schepen.

Welkom bij de Do, Dare & Deal HIT. Dit jaar gaan wij op zoek naar de schat van Pirates of the Caribbean. Tijdens deze HIT komen jullie voor veel verschillende uitdagingen te staan samen met jullie eigen groep piraten in de leeftijd tussen de 11 en 15 jaar. Met 1 tot 4 vrienden kun je met Pasen ravotten in het bos, schuilen voor de kanonnen in je eigen meegebrachte tent, je zeeroutetechnieken laten zien tijdens de hike en natuurlijk je stoerste Piratenverhaal vertellen aan het kampvuur. Ook zullen je kookskills getest worden op verschillende manieren. Dit kan zijn op een blikbrander, op houtvuur of een moeilijk gerecht op je eigen meegebrachte kookvoorziening.

Is geen zee te groot voor jou, geen piraat te stoer en geen schipdrenkeling te lastig, schrijf je dan nu in voor de Do, Dare en Deal HIT en laat je piratenskills zien aan het stafteam en andere piratengroepen die samen met jou deze mooie HIT gaan beleven.

Blijf op de hoogte via onze facebookpagina.

X-Meer informatie? Mail of bel naar de contactpersoon van deze HIT Bel bij vragen Joris Claassen: 06-27256379
X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://www.facebook.com/dodaredeal

X-Vol: inschrijven is niet meer mogelijk. Er mogen maximaal 8 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 40 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 15 april om 12:00 uur en duurt tot en met maandag 17 april 17:00 uur.