X-

X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Baarn | Datum: 15 april t/m 17 april | Leeftijd: 7 t/m 11, 21 t/m 77 (ouder) jaar | Groep: 2 pers. | Prijs: € 48

Ouder-Kind-Hike Baarn

Ben je tussen de 7 en 11 en niet bang voor een flinke tweedaagse wandeltocht, dan is de Ouder-Kind-Hike Baarn iets wat je niet wilt missen. Tenminste... als je samen kan lopen met een volwassene (21+) die het ook aan durft.

Samen lopen jullie in twee dagen van het Scoutingterreinen PBC Austerlitz naar Scoutcentrum Buitenzorg in Baarn. Jullie krijgen een kaart waarmee jullie zelf de route bedenken. Onderweg is er een vast (maar niet verplicht!) rustpunt, en jullie kunnen de route zo lang maken als jullie zelf willen. De kortste route is ongeveer 10 km per dag, totaal dus 20 km.

Je moet wel een echte scout zijn, want jullie zullen veel samen moeten doen: kaartlezen, tent opzetten, eten koken en natuurlijk... lopen. De leiding zorgt voor de boodschappen, overnachtingsplekken en het vervoer van de bagage. Zie je dat zitten, schrijf je dan samen met je volwassen loopmaatje in. Inschrijven kan alleen per koppel van één kind met één volwassene.

X-Link naar een website over dit HIT onderdeel http://www.facebook.com/OKHBaarn

X-Vol: Maximum aantal groepjes is bereikt. Inschrijven is niet meer mogelijk Er mogen maximaal 6 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 50 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Er zijn speciale eisen aan de koppelgrootte, het aantal mensen moet een veelvoud zijn van 2. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 15 april om 11:00 uur en duurt tot en met maandag 17 april 16:00 uur. Dit kamp vindt niet plaats op de hoofdlocatie, maar PBC Austerlitz en Soest.

BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR INSCHRIJVEN BIJ OUDER-KIND-ACTIVITEITEN:

De ouder-kind-activiteiten zijn bedoeld voor koppels die bestaan uit één kind en één ouder of andere volwassene. Het kind is lid van Scouting Nederland, voor de volwassene is dit lidmaatschap niet verplicht. Op het inschrijfformulier schrijven het kind en de volwassene zich samen in; het kind wordt ingeschreven als deelnemer en de volwassene als begeleider. De inschrijving via dit formulier is voor twee personen, en er wordt in de procedure ook voor twee personen betaald. Na afronding van het formulier zijn beide personen ingeschreven.

De procedure van voorgaande jaren, waarin ouders zich via een tweede inschrijfformulier apart inschreven, is hiermee komen te vervallen.