X- X- X- X-

X- X- X- X- X- X- X- X-

Plaats: Dwingeloo | Datum: 11 april t/m 13 april | Leeftijd: 6 t/m 10, 21 t/m 70 (ouder) jaar | Groep: 2 pers. | Prijs: € 65

Ouder-Kind-Hike Dwingeloo

Ben jij welp en niet ouder dan 10 jaar?
Hou je van een avontuur en is je vader of moeder net zo stoer? Schrijf jullie dan in voor het ouder Kind Hike in Dwingeloo!

Deze HIT vindt plaats op en rondom het Scouting Labelterrein in Dwingeloo en wordt verzorgd door een Super enthousiast team.
Dit jaar heet de Ouder Kind Hike Dwingeloo haar deelnemers feestelijk Welkom in het Indianendorp en vier samen met ons de 10de verjaardag van het OKHD!

We gaan er een geweldig, gezellig en uitdagend weekend van maken voor jou en je vader of moeder.

Tijdens het weekend slapen jullie samen in je eigen tent en zijn we lekker buiten in het Drentse landschap.

Bij het grote avontuur zetten we een aantal scouting technieken in, we gaan uitdagingen aan, verleggen grenzen, beleven heel veel plezier en maken nieuwe scoutingvrienden.

• Je hebt geen zin om met een zware rugzak te lopen?
  • Je hebt zin in een heel gezellig weekend?
  • Je bent tussen de 6 en 10 jaar
  • Je krijgt je vader of moeder zo gek om mee te gaan
  • Je tocht is minimaal 15 km per dag
  • Je hiked door de fantastische Drentse natuur opzoek naar avontuur
  • Al je bagage wordt vervoerd, zodat je alleen je regenpak meeneemt
  • Vergeet vooral geen snoepjes voor onderweg
  • Je kookt 1 avond samen je eten op je eigen brander, de andere avond wordt voor jullie gekookt.
  • Gezellig samen bij het kampvuur luister je naar de avonturen van de anderen
  • Je slaapt samen in je eigen tent

Je vader of moeder:

• Kan voldoende kaart lezen om het kampterrein te vinden
  • Is net zo enthousiast als jij!

Extra informatie
- De Ouder-kindhike is bedoeld voor:  één ouder en één Welp

X-Link naar een website over dit HIT onderdeel https://ouderkindhikedwingeloo.wordpress.com/

Nog ruim voldoende plaatsen beschikbaar. Er mogen maximaal 4 leden uit dezelfde Scoutinggroep meedoen. Er kunnen maximaal 40 deelnemers meedoen aan deze activiteit. Dit HIT-onderdeel start op zaterdag 11 april om 11:15 uur en duurt tot en met maandag 13 april 16:30 uur.

BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR INSCHRIJVEN BIJ OUDER-KIND-ACTIVITEITEN:

De ouder-kind-activiteiten zijn bedoeld voor koppels die bestaan uit één kind en één ouder of andere volwassene. Het kind is lid van Scouting Nederland, voor de volwassene is dit lidmaatschap niet verplicht. (Voor het Ouder-Kind-Kamp in Mook en de Ouder-Kind HIT in Ommen mag ook alleen de ouder lid zijn, daar is een apart inschrijfformulier voor.) Op het inschrijfformulier schrijven het kind en de volwassene zich samen in; het kind wordt ingeschreven als deelnemer en de volwassene als begeleider. De inschrijving via dit formulier is voor twee personen, en er wordt in de procedure ook voor twee personen betaald. Na afronding van het formulier zijn beide personen ingeschreven.